فاشیسم در نیوزلند مسلمانان دو مسجد را قتل عام نمود

گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران
March 16, 2019

فاشیسم در نیوزلند مسلمانان دو مسجد را قتل عام نمود
حمله دهشتناک ضد مسلمان به یک مسجد مسلمانان در نیوزلند از طرف جریان فاشیست راست افراطی نژادپرست شهروند استرالیا برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته‌شده است. در این حمله ۴۹ نفر از مسلمانان که مشغول برگزاری نماز جمعه بودند ترور شده‌اند. حمله تروریستی در نیوزلند  یک هشدار جدی در مورد رشد فاشیسم نژادپرست در سراسر جهان هست.
کشتار مسلمانان در نیوزیلند به‌صراحت از برتری‌طلبی سفیدپوستان آمریکایی که به مساجد مسلمانان،کنیسه یهودیان و دیگر اقلیت‌های مذهبی در آمریکا حمله می‌کنند الهام گرفته‌شده و در خدمت برنامه و اهداف فاشیستی برتری نژادی سفیدپوستان آمریکا قرار دارد.
ضروری است که همه ما خود را به چالش بکشیم. زیرا در آمریکا و سراسر جهان افرادی وجود دارند که تلاش می‌کنند این حمله تروریستی نژادپرستانه سفید را بی‌ارتباط با سیاست قلمداد کنند و آنرا حرکت یک دیوانه روانی تجزیه‌وتحلیل کند. فاشیسم در سراسر جهان رو به رشد است، و نورافکنش در قلب و مرکز کاخ سفید امپریالیسم آمریکا قرار دارد. نماینده فاشیسم رژیم ترامپ-پنس هست که باید متوقف شود و این کاری است که با رفرم نظام سرمایه‌داری- امپریالیستی آمریکا دست‌یافتنی نیست. فاشیسم به همراه کلیه جناح‌های مختلف هیئت حاکمه آمریکا همچون حزب دمکرات و بقیه‌شان باید از قدرت به زیر کشیده شود و سرنگون شود. چنین برنامه‌ای از طرف حزب کمونیست انقلابی آمریکا به رهبری رفیق باب آواکیان برای ساختن یک جنبش برای انقلاب در دستور روز قرار دارد.
ما حرکت کشتار دهشتناک نژادپرستان سفیدپوست به مسلمان نیوزلند را به‌شدت محکوم می‌کنیم. عروج و رشد روزافزون فاشیسم در سراسر باید متوقف شود و کمونیست‌های انقلابی طرفدار سنتز نوین کمونیسم چه در آمریکا(همچون حزب کمونیسم انقلابی امریکا به رهبری رفیق باب آواکیان) و چه در کشورهای مختلف(ازجمله ایران) برای متوقف کردن فاشیسم و رهایی بشریت با درس‌گیری از رشد فاشیسم هیتلری در آلمان و کشورهای دیگر در جنگ جهانی دوم، انقلاب کمونیستی و نه چیزی کمتر از آنرا در دستور روز قرار داده‌اند.
گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین کمونیسم در ایران
جمعه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
کانال کمونیسم نوین
https://t.me/New_Communism


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com