۸ مارس ما کارگران‎

حمید قربانی
March 08, 2019

۸ مارس ما کارگران‎


برای ۸ مارس ما کارگران!

برای ما کارگران و زحمتکشان زن و مرد، تنها یک روز ۸ مارس یعنی روز انترناسیولیستی زنان کارگر موجود است!

در قدردانی از زنان کارگر سوخته شده، ولی تسلیم نگشته! برای۸مارس انقلابی، ۸مارس کمونیستی!

کارگران مرد و زن، زحمتکشان زن و مرد بر خیزید، محرومان تولید کننده همه نعم مادی، خود محروم تر از همه، برخیزید. پا در بندان زنجیر اربابان سرمایه دار و مرتجعان برخیزید. اسیران در قید و بندهای باقی مانده از اعصار اولیه، مذهبی، ناسیونالیستی و جنسیتی برخیزید، آنها را به چاه عمیق تاریخ فرو ریزید. برخیزید، متحد و مسلح ، تحزب یافته در ستاد جنگ طبقاتی – حزب تان - برخیزید. برخیزید، برخیزید! با فریاد دیگر بس است، بر خیزید. برخیزید رفقا برخیزید، پشت خم شده تان زیر بار استثمار و توهین را، راست کنید. بر خیزید، صفوف تان را از نوکران سرمایه داران، ای زالوهای چسبیده به تن تان، جنبش تان طبقاتی تان پاک کنید. اپورتونیستان، دوزیستان پست فطرت، تمجید کنندگان از سرمایه داران مدرن و متمدن، سکولار و دموکرات، مخالفان آشکار و پنهان با انقلاب قهری تان را می گویم! تا به جامعه طبقاتی، جامعه مرد سالار، جامعه مذهب زده، جامعه سرمایه دار پایان دهید!

با شعار: مرگ بر سرمایه ، مرگ بر امپریالیسم، مرگ بر ارتجاع، مرگ بر مرز هر گونه مرز بر خیزید، با نعره ی پیروز باد انقلاب سرخ، زنده باد کمونیسم! سرود انترناسیونال برلب، برخیزید!

چنین، ۸ مارس را گرامی بدارید! تا لایق هم طبقه ای های زنان کارگر سوخته شده، اما تسلیم نشده تان گردید! جهان را با نبرد مسلحانه فتح کنید!

سرود انترناسیونال به زبان های گوناگون!

http://www.k-en.com/kp-1871/ojen/international.html

یک کنسرت خوب موسیقی

https://www.youtube.com/watch?v=AwCA2adNQgE&t=1856s

حمید قربانی ۸ مارس سال ۲۰۹۲ اسپاتاکوسی.


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com