٨ مارس آرزویم!‎

حمید قربانی
March 07, 2019

٨ مارس آرزویم!‎


۸ مارس، روز اعلام جنگ زنان کارگر، بر علیه جامعۀ استثمارگر، جامعۀ مرد سالار طبقاتی، جامعۀ سرمایه داری، ۸ مارس زنان کارگر، برای پیوستن و تقویت صف انقلاب قهری کمونیستی پرولتاریا را گرامی بداریم و می داریم!

 

مرا، ۸ مارس دیگر گونه ای آرزو است!

 

۸ مارسی که در آن کارگران تحزب یافتۀ زن و مرد با شعار انقلاب جهانی، "انقلاب مداوم"، بازو به بازو شده باشند، متحد و مسلح شده باشند، خیابانها و میادین شهرها را تسخیر کرده باشند! ۸ مارس زنان کارگر و نه ۸ مارس صدراعظم ها، ملکه ها و نخست وزیران فرمان ده، فرمان جنگ برای کشتار زنان و مردان کارگر و زحمتکش در اکناف جهان به همراه مردان هم طبقه ای شان، برای سود افزایی سرمایه سرمایه داران زالو صفت!

 ۸ مارسی چنان که  رژه رزمی با شعار مرگ بر سرمایه، زنده باد کمونیسمِ زنان و مردان کارگر، لرزه براندام بورژواهای مرد و زن، این طبقۀ سود پرست، این طبقۀ نالازم و زائد شده، این طبقۀ استثمارگر، این طبقۀ جنایت کار، با دولتیان خنده بر لب و خنجری در زیر لباس، با بمب در حال انفجار، با پاپ و ولی فقیه، با خاخام و تمپل دار، اندازد. ۸ مارس براندازد، برانداز نظام گندیده وفاسد شدۀ سرمایه داری باشد!

 آری ، آری، ۸ مارس انقلاب نوین – اکتبرسرخ دیکری را نوید دهنده باشد. نه ۸ مارسی که سازمان دشمن آنرا تصویب کرده باشد. یا بگذارید بدرستی گفته باشم، آنرا تحمیل کرده باشد.

۸ مارسی که سردمداران نظام سرمایه آن را تبریک گویند، مباد!

۸ مارس کارگران زن و مرد، ۸ مارس نبرد مسلحانه برای فرا رفتن از و نه  فرو رفتن در مرداب خفه کننده سرمایه داران!

من چنین ۸ مارسی را، دررویایم، آری، در رویای شبانه و روزانه ام، درلحظه لحظه زندگی ام، میپرورم.

 تلاش هر چند اندکم، آری، تلاشمان، برای ۸ مارسی باد که میوه آن کمونیسم است!

 اینکه چنین ۸ مارسی را در واقعیت خواهم دید و یا نه، هر چند مهم است، ولی مهمتر تلاش در این جهت است که باید انجام گیرد، زیرا که انسان و انسانیت زنده باد! انقلاب سرخ، انقلاب ویران کننده نظم قدیم و رویاننده نظم نوین زنده باد! تلاش مردان و زنانی زنده باد که برای پیروزی کمونیسم بر کاپیتالیسم انجام می دهند، نبرد مسلحانه شان زنده باد!

چنین ۸ مارسی بر زنان و مردان کارگر گرامی باد!

حمید قربانی - ۷ مارس سال ۲۰۹۲ اسپارتاکوسی.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10219057393731610&set=a.1495261107343&type=3&theater

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com