حقوق معوقه کارگران شهرداری پارس‌آباد مغان باید فورا و بلافاصله پرداخت شود!

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران
February 25, 2019

حقوق معوقه کارگران شهرداری پارس‌آباد مغان باید فورا و بلافاصله پرداخت شود!

اخبار منتشره در مدیای اجتماعی حاکی از این است که کارگران شهرداری پارس‌آباد مغان، در اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدهای خود و بالا کشیده شدن حقوق خود توسط مقامات دولتی در روز یکشنبه ۵ اسفند دست به تجمع زدند.

ملاخور شدن حقوق و دستمزدهای کارگران در ایران به یک رفتار عادی کارفرمایان با کارگران تبدیل شده است. بايد به این رفتار کثیف و تبهکارانه حکومت اسلامی سرمایه‌داران و عوامل ریز و درشتشان پایان داده شود.

کمیته آذربایجان حزب کمونیست کارگری ایران ضمن حمایت از تجمع اعتراضی کارگران شهرداری پارس‌آباد مغان از آنها میخواهد که برای پیشبرد موثرتر و موفقیت‌آمیزتر اعتراضات برحق خود، در اولین فرصت ممکن، مجمع عمومی خود را تشکیل دهند، شیوه پیش‌برد مبارزات خود را مورد بحث و بررسی قرار دهند و نمایندگان خود را برای پیگیری خواستهای خود انتخاب کنند. همچنين از كارگران شهردارى پارس آباد ميخواهيم كه خانواده هاى خود را شريك مبارزه خود كنند و در مجامع عمومى خود آنها را هم شركت دهند.

ما همچنين از همه مردم آزاديخواه و كارگران ديگر موسسات توليدى و خدماتى در پارس آباد و شهرهاى اطراف ميخواهيم كه به هر شكل ممكن از مبارزات حق طلبانه كارگران شهرداى حمايت كنند.

پيروز باد مبارزات كارگران شهردارى پارس آباد مغان

پيش بسوى اعتصابات سراسرى

حزب كمونيست كارگرى ايران-كميته آذربايجان

۵اسفند ۱۳۹۷ برابر با ۲۴ فوريه ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com