مکانیزم ماشه یعنی تقلیل تروریسم جمهوری اسلامی

مکانیزم ماشه یعنی تقلیل تروریسم جمهوری اسلامی

یازده کشور عضو شورای امنیت به پیشنهاد ایالات متحده امریکا مبنی بر منع فروش سلاح به تروریسم اسلامی رای ممتنع دادند و چین که در حال حاضر بیش از نود در صد اقتصاد خود را با رژیم اسلامی به حالت رکود رسانیده رای مثبت داد و نیز روسیه که دست و پایش با تهدید تحریم های اقتصادی امریکا بیش از پیش بسته شده به فروش سلاح به ترور اسلامی جواب مثبت داد گوئی اروپا و چین و روسیه وضعیت حاد اقتصادی مردم گرسنه و سرکوب شده ایران را و ورشکستگی رژیمی اسلامی را نمیبینند که مانند پزشکی حاذق برای خروج بیماری بنام رژیم ترور اسلامی از این مریضی لاعلاج نسخه خرید سلاح مینویسند.

جالب است که رای ممتنع یازده کشور عضو شورای امنیت را آخوند دلقک حسن کلید ساز رئیس جمهور ارتجاع با لبخند های مضحک و مفتضح و چندش آور همیشگیش بعنوان پیروزی های خود و نظام جهالت در نظر گرفت.

یادتان هست که حسن روحانی موقعی که عکس قبرخواب ها را در جلو دیدگانش قرار دادند با همان خنده های چندش آورش میگفت ما کارتن خواب شنیده بودیم ولی گور خواب خیر، گوئی این آخوند جانی عضو شورای امنیت رژیم از کره مریخ نزول اجلال فرموده بودند که گور خواب و غار خواب و … را آنهم با خنده های مشمئز کننده جزو مشاهدات روز مره مردم نمیدانستندیا وقتی اعتراضات مردم در گران شدن قیمت بنزین را برای مردم توضیخ میداد با پس خندی مهوع میگفت که اصلا از گران کردن بنزین خبر نداشته ولی از رای ممتنع یازه کشور اروپائی و جهان که به نفع نظام در حال سقوطش نیست خبر دارد و آنرا با خنده مفتضحانه ای شکست ایالات متحده میداند

در حالی که امریکا اعلام کرد برنامه ای داریم برای بعد از این رای شورای امنیت و آن فعال کردن مکانیزم ماشه است که خارج از حتی قواعد پروتکل های نوشته شده برجام بکار خواهد افتاد که حتی اگر آنجا هم با مخالفت اعضای شورای امنیت مواجهه شود اتودینامیک بدتر از تمام تحریم های شورای امنیت را بر علیه نظام ترور اسلامی اجرا خواهد کرد.

مکانیز ماشه در مورد تخطی کردن جمهوری اسلامی از برجام که تا بحال چندین بار انجام پذیرفته خود بخود میتواند فعال شود

بدون رفتن به شورای امنیت و اینجاست که دستان و پاهای اروپا در پوست گردو قرار خواهد گرفت و راه رفتنشان دیدنی خواهد بود.

بصورت استراتژیک یازده کشور عضور شورای امنیت که رای ممتنع دادند باید اقتصاد خود را با کشور های عربی و نیز اسرائیل که معتقد هستند این گونه رای دادن تروریسم اسلامی را در مجهز کردن وی به سلاح و امکانات دیگر در خاورمیانه و جهان فعال خواهد کرد قرار خواهد گرفت و باز راه رفتن اروپائیان با دست و پاهای جسبیده در پوست گردو دیدنی خواهد بود. در روی صفحه شطرنج سیاسی مکانیزم ماشه در جهت تقلیل تنش و کشتار و جنگ خواهد بود.

رای ممتنع بعنوان حمایت از جنگ و کشتار مردم محسوب خواهد شد باید منتظر بود بود و دید که حسن کلید ساز چطور در آینده لبخند خواهد زد و دل از سرسلسله ترور اسلامی علی خامنه ای خواهد برد مردم فروشی فروش دریای خزر فروش خلیج فارس و جزایرش فروش زنان و دختران و جوانان ایران لکه های ننگی است بر دامان جمهوری اسلامی. که جز با سرنگونی این فاشیزم کشتارگر برطرف نخواهد شد.

میدان دادن دوباره به قرائت های دیگر فاشیزم اسلامی بعد افشای جنایات هیتلر که منجر به ممنوع کردن و محدود کردن این نوع از فاشیزم شد همیاری با فاشیستها محسوب میگردد و از دید مردم ایران مذموم و محکوم است هیچکس در جهان مباحثه و صحبت با فاشیستها را در کارنامه دمکراسی خواهی درج نخواهد کرد

نوید اخگر

۲۴ آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی سوئد استکهلم