جنگ طبقاتی، جنگ انتخابی نیست! جنگ ناگزیر است!

جنگ طبقاتی، جنگ انتخابی نیست! جنگ ناگزیر است!

 

حمید قربانی ۳۰ دسامبر۲۰۹۲ سال اسپارتاکوسی

از این جنگ نمیتوان پرهیز کرد، باید دراین جنگ پیروز شد تا رهائی یافت. جنگ طبقاتی، جنگ ماندن و مردن است!

همه شواهد از این میگویند که جز سازمان یافتن و مسلح شدن، برای کارگران و زحمتکشان جهان و بویژه ایران راه و چاره ای نمانده است.

 

آری، زمانی که رئیس جمهور دروغگوی پفیوز دروغ های صد بار بزرگتر از گوبلز آلمانی زمان هیتلر را تحویل شما کارگران و زحمتکشان میدهد، زمانی که رهبر پفیوزتر از رئیس جمهورش، از این صحبت میکند که برای آرام کردن توده های کارگر و زحمتکش از هر وسیله ای استفاده کنید، زمانی که در زندان به پسر بچه های کم سن و سال تجاوز میکنند، زمانی که زیر شکنجه میکشند و جنازه ها را درست به رسم جانیان آمریکای لاتین، کوماندوهای مرگ تربیت شده توسط، سازمان سیا در دریاچه ها، رود ها و سد ها میاندازند، زمانی که خانواده های ناپدید شدگان را طوری وحشت زده میکنند که حرفی نمیزنند و زمانی که… پفیوز ترین فرد و جریانی آنی است که از مبارزه مدنی، مبارزه غیر خشونت آمیز با چنین دولت سرمایه داری – ارتجاعی – مذهبی صحبت میکند.

 

کارگران و زحمتکشان، امر را بر شما تمام کرده اند و هیچ دلیل و بهانه ای جز ناآمادگی شما، برای شروع یک جنگ طبقاتی در تمامی اشکال آن از گروهی، پارتیزانی گرفته تا قیام مسلحانه و خود جنک همه جانبه و درابعاد وسیع اش نمانده است.

رفقای عزیز یا سازمان می یابید و انقلاب مسلح مسلحانه کمونیستی را به پیروزی میرسانید و با ایجاد دیکتاتوری خویش یعنی دیکتاتوری پرولتاریای مسلح  : « دیکتاتوری قدرتیست که مستقیما متکی به اعمال قهری است و بهیچ قانونی وابسته نیست. دیکتاتوری انقلابی پرولتاریا قدرتیست که با اعمال قهر پرولتاریا علیه بورژوازی بچنگ آمده و پشتیبانی می گردد و قدرتیست که بهیچ قانونی وابسته نیست.» لنین، شرایط کنونی را با دولتش و با امام و رهبرش لغو می کنید، واژگون می کنید، درهم میشکنید، نابود میکنند، زیرا که شرایط وخیمتر از آن هست که دیگر امیدی به اصلاح باشد، شما نمی توانید، شرایط را تحمل کنید، اعتراض میکنید و آنها یعنی دولت همچون دستگاه نگهدارنده این شرایط اسفبار برای شما و سود آور برای سرمایه داران،  خود را ناعلاج می بیند، حمله ور شود، قتل عام کند، زخمی کند، زیر شکنجه بکُشد و…

 بنا بر این، شما باید او را – دولت را- بکُشید تا رها شوید. جنگ طبقاتی، باید دانست و بر این امر وقوف کامل یافت، جنگ انتخابی نیست، جنگ ناگزیر و اجتناب ناپذیراست. جنگ زنده ماندن یا نیست و نابود شدن است. باید به این تن داد یا مرگ یا آزادی یعنی کمونیسم، جامعه ی انسان آزاد، انسان انسان شده، یعنی رهائی یافته از جامعه طبقاتی، از استثمار، از دولت ستمگر!

لینک اینترنتی تجاوز در زندان ها به کودکان و نوجوانان

https://www.akhbar-rooz.com/%d8%b4%da%a9%d9%86%d8%ac%d9%87-%d9%88-%d9%82%d8%aa%d9%84-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7/