جز به انقلاب قهری کمونیستی طبقه و متحدین آن به هیچ چیز دیگر، نباید امید و توهمی داشت!

جز به انقلاب قهری کمونیستی طبقه و متحدین آن به هیچ چیز دیگر، نباید امید و توهمی داشت!

فقط هوشیاری و هر چه زودتر سازمان یافتن کارگران آگاه، یعنی تأسیس حزب مخفی و مسلح شدن طبقاتی میتواند به طبقه کارگر در ایران کمک کند تا قربانی سیاست های جنگ طلبانه و ارتجاعی سرمایه جهانی و داخلی و دولت هایش نگردد.

نه ترامپ و دوستانش و متحدین جهانی و منطقه ای و نه دولت جمهوری اسلامی و دوستان جهانی و منطقه ایش، نه می نوانند و نه میخواهند که طبقه کارگر نجات یابد، باید که از طبقه ی سرمایه دار بطور کلی و یارانش قطع امید و باور کرد تا به خود بعنوان یک طبقه هم در سطح جهانی و هم کشوری باور آورد و آنگاه نبرد رهایی بخش سیاسی نظامی را برای رهایی آغاز کرد.

به نظر من، تمامی احزاب و سازمان هایی که به نوعی و تحت هر بهانه ای از طبقه سرمایه دار- امپریالیست و مرتجع شده، سازمان های جهانی آن مانند سازمان باصطلاح ملل متحد و زیر مجموعه های آن مانند سازمان جهانی کار، تشکلات عضو این سازمان، سازمان حقوق بشر، امنستی اینترنشنال و احزاب در قدرت و یا اپوزیسیون احزاب در قدرت دفاع میکنند، دشمن طبقه کارگر و نوکر طبقه سرمایه دارهستند.

طبقه کارگر، برای رسیدن به کمونیسم که جز حرکت این طبقه برای لغو شرایط موجود اجتماعی نیست، به حزب نوین، حزب کارگران آگاه، انقلابی و کمونیستی ای نیازمند که طبقه کارگر را برای به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی فرا خوان می دهد.

دوستان و رفقا، جنگ بین سرمایه داران فقط بر علیه ما و برای کشتارما و سود سرداران ست، ما، فقط یک جنگ داریم که باید آنرا به پیروزی برسانیم و آن جنک طبقاتی هم در سطح کشور و هم در سطح جهان است. دوستان ما، کسانی هستند که در کنارما و بدون توهم داشتن به طبقه ی سرمایه دار قرار گرفته و به ما یاری می رسانند که چنین انقلابی را به پیروزی رسانیم.

ما کارگران نباید در هیچ جنگ دیگری شرکت نمائیم باید هر جنگ دیگری را به جنگ طبقاتی برای درهم شکستن دولت های کنونی و ایجاد دیکتاتوری پرولتاریای مسلح تبدیل کنیم!

حمید قربانی – ۱۶ سپتامبر ۲۰۹۲ اسپارتاکوسی

لینکیدر رابطه با بالا گرفتن اختلاف بین جمهوری اسلامی ارتجاعی و دولت سرمایه داران امپریالیست ایالات متحده آمریکا.

http://www.akhbar-rooz.com/1398/06/25/%da%af%d8%b2%d9%8a%d9%86%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be%e2%80%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%b4-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d9%85%d9%84%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%aa/