به خاک خوفته گان شریف و انقلابی، کجایید که یاران سازشکار دیروزتان استخواتهایتان را خورد کردند!

به خاک خوفته گان شریف و انقلابی، کجایید که یاران سازشکار دیروزتان استخواتهایتان را خورد کردند!
نشست با هفت تیر کشان حکومت اسلامی ایران، خیانت به مردم کردستان و مردم ایران است!
پروژه ای که حکومت اسلامی آن را تدارک دیده برای ساکت کردنِ مردم کردستان، به رهبران این چهار گروه سپرده است.
من شخصا مخالف نشست و مذاکره نیستم.آما مذاکره در چه شرایط و زمانه ای؟ به گذرزمان چشم بدوزید و توازن قوارا نگاه، و در نظر بگیرید.
سران این چهار جریان همراه با سردارن و سپاه و ارتش اسلامی شده و نیروی پیشمرگی که موافق این طرح هستند، “تاکید می کنم آنهاییکه موافق این طرحِ رهبریند”، دارند در مقابل انقلاب مردم می ایستند. چون در کردستان و در سراسر ایران کارگران وزحمتکشان و مردم انقلابی و آگاه خود را برای سرنگونی همین حکومتی آماده کرده اند، که این چهار حزب کردی، چهار چوبی را زیر پیکرۀ رو به زوالش می اندازند تا این حکومت باز به جنایاتش ادامه بدهد. آگاهانه یا ناآگاهانه این چهار جریان در این پروژه قرار دارند. مردم: اینها دروغ گفتند و دروغ می گویند، ببینید حقانیت تاریخ در سپری شدن آن است. اینها به هیچ مرام و عقیده و مسلکی، جز منافع شخصی خود و احزاب و گروهشان ایمان و باوری ندارند. اینها از پیشمرگان قهرمان و انسانهای شریف و انقلابی که در زیر شکنجه همین شکنجه گران جان دادند و در شکنجه گاهها به روی شکنجه گرانشان تف انداختند سواستفاده کردند. سواستفاده از هزاران انسان شهید و خانواده های آنان. به صراحت باید بگویم پا روی جسد شریف این انسانها گذاشتند، با قاتلین آنها نشستند و روی مسولیتهای آینده و پول پاره ای که به خیال خود، در آینده می گیرند سخن گفتند، و قول می دهند که جلوی اعتراض مردم را بگیرند. قول می دهند تا مادران شهدا را به سکوت وادارند. ای بخاک خوفته کان شریف و انقلابی کجایید که یاران نمیه راه و سازشکار دیروزتان به خاطر منافعشان در یوزگی به درگاه حکومت قاتلان شما روی آوردند. اینها دارند روی این اجساد، روی خون این انسانها راه می روند، امّا دزدانه، به سوی قاتلانی که خون انقلابیون، خون آزادیخوهان را ریختند، می روند تا بروی این خونها معامله بکنند و از خانواده هایشان خجالت نمی کشند. مادران قهرمان و داغدیده کجایید؟ که همسنگران دیروز عزیزانتان امروز از پشت بهتان خنجر زدند. آری این واقعیتی انکار ناپذیر است.
در فردای آزادی کردستان، به نظر من اولین انسانها و اولین سخنرانی که در شهرهای کردستان با مردم سحن می گویند بخصوص سخنرانان، باید اولین کلامشان، خواستار دادگاهی کردن سران این احزاب به جرم دروغ کفتن، به جرم خیانت به خون هزاران انقلابی و آزدیخواه، به جرم خیانت به مردم کردستان و ایران محاکمه شوند.
مردم: این حکومت باید سرنگون شود، شکی در آن نیست. نباید گذاشت عده ای دروغ گو، عده ای مردم فروش، خون فروش، عده ای سود جو، عده ای مقام پرست. چوب هراج به مبارزۀ بی امان چهل ساله مردم کردستان و ایران را بزنند. اینها دروغ گوهستند. دیدیم و شنیدیم که دروغ گفتند و دروغ می گویند. ما چپ جامعه، ما انسانهای آزدیخواه و برابری طلب، ما کارگران و زحمتکشان، ما خانوادههای شهیدان. ما خانواده های پیشمرگانِ مخالف این مذاکره، نمی گذاریم این اتفاق بیافتد. اگر کسی می خواهد خود را به کری و کوری نزند. فضای درون و بیرون کردستان را در کوتاه مدت باید ببیند. چپ جامعه، چپ منفرد و چپ تحزب یافته، بدون اینکه فراخوانی داده شود. روی این حرکت شرمگینانۀ آنها متحد و پکپارچه به صدا در آمدند و گفتند نه به سازش، نه به مذاکره با قاتلان مردم. این حکومت باید سر نگون شود. این فضای امروز کردستان و ایران است. در این جوّ و فضای متحدانه و انقلابی و پر شور، شماها بروید مذاکره کنید، شغلهای جدید تان، در حکومت اسلامیتان مبارک باد!. زنده باد انسانیت، زنده باد همبستگی ، زنده باد جنبش انقلابی و آزاد یخواهانۀ کردستان.
محمدامین کمانگر. ۱۰ . ۷ . ۲۰۱۹