حمله موشکی به نزدیکی سفارت امریکا در منطقه سبز بغداد اعلام جنگ آخوند به ایالات متحده امریکاست‎

اشتباه محاسبه آخوند و نظام جور و جهل و جنون و جنگ طلب و بحران زی جمهوری اسلامی در شروع جنگ با عراق و فرستادن انواع اعلامیه ها و آخوند ها به آن کشور برای صدور ارتجاع سیاه اسلامی و به اصطلاح آخوند ها انقلاب اسلامی در عراق هفت سال ایران را با مخارج میلیاردی به طرف نابودی و ورشکستگی سوق داد.

این اشتباه محاسبه که در حین نوشتن برجام بر روی موشکهای فکسنی آخوند ها که شعار نابودی اسرائیل بر روی آن نوشته و پرتاب میشد نیز ایالات متحده را به موضع کنونی کشاند

پرتاب موشک امروز به منطقه سبز بغداد و نزدیک سفارت امریکا در عراق پیامی جز پیام جنگ با امریکا را ندارد هرچند که آخوند ها در عرض چهل سال پرچم آتش زدند و شعار فتح کاخ سفید را حسینه میکنیم و مرگ بر امریکا  به ترور و جنگ در سراسر جهان ادامه داده اند جز پیام جنگ نبوده است.

بعد از حمله به کشتی های دولت های عربی در هفته گذشته که باز انگشت اتهام بعضی بطرف آخوند ها نشان رفته است عربستان را به ضرب الاجل یک کنفرانس کشانده است.

حسن روحانی وضع اقتصادی کشور را بی نهایت خراب اعلام کرده در حالی که فروش نفت هر روز کاهش یافته و توان هر نوع تحرک اقتصادی را از رژیمیان گرفته است.

رژیم اسلامی که نمیتواند به ترور منطقه و جهان ادامه دهد و نمیتواند به ترانزیت مواد مخدر در جهان بپردازد نه میتواند نفت بفروشد و پول حاصل از آنرا وارد اقتصاد کشور نماید نه میتواند نیروهای نظامیش و فاشیست هائی مثل قاسم سلیمانی را با نیروهایش به ایران باز گرداند و نه میتواند حقوق بشر را رعایت کند حتی به دختران دانشجو هنوز در دانشگاه ها و خیابانها بخاطر نوع پوشش گیر میدهد نه میتواند به معاهدات بین المللی منع پولشوئی بین المللی بپیوندد. نه میتواند اقتصاد کشور را از دستان سپاه پاسداران و نیروهای شناخته شده تروریستی خارج کند . نه میتواند با دمکراتیزه کردن جامعه به نیروهای ایرانی امکان تحرک دمکراتیک بدهد با یک اشتباه محاسبه دارد آتش جنگ با امریکا را بر میافروزد همانطور که شعله های جنگ با عراق را برافروخت با این تفاوت که امریکا عراق نیست و دیدیم که آنهمه بوق و کرناهای صدام حسین که سربازانش را به اصطلاح به جنگ امریکا اعزام کرده بود با چند حمله هوائی ایالات متحده همه زمنیگر شده بودند و لشگر به لشگر تسلیم و به پابوس سرباز آمریکائی از ترس کشته شدن میشتافتند.

اما گویا رژیم در حال سقوط جمهوری اسلامی آخوند ها راهی جز جنگ را نمیتواند برگزیند که حتی سقوط خودش را در آینده به گردن به قول خامنه ای دژمن خارجی بیندازد.

یک راه برای خامنه ای و حسن روحانی و دارودسته چپاولگران و دزدان و آدمکشان در این آخرین دقایق برجای مانده است که تمام این مصائبی را که چهل سال بر سر مردم ایران منطقه و جهان آورده ببیند از قدرت کنار برود و ایران را از ویرانی بمب افکن های قدرت های خارجی برهانند.

نوید اخگر

بیست ماه می سال ۲۰۱۹ میلادی سوئد استکهلم