در نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی حق دادنی است یا گرفتنی ؟      

 در نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی حق دادنی است یا گرفتنی ؟

 جواب  این سوال مشخص است ،هیچ کدام ، اما راه حل چیست ؟  شرط اول  برای خلاص شدن از  این وضعیت فلاکت بار بدون توهم و ابهام سرنگونی کل نظام جمهوری اسلامی است.  عملکرد و تاریخ  پر از جنایت جمهوری اسلامی در طول این چهل سال این را  ثابت کرده است .

باید  با  برنامه مشخص  و سازمان یافته  وارد این جنگ نهایی شویم ، زیرا  راه دیگری وجود ندارد . جمهوری اسلامی از اغاز حاکمیتش  به  جامعه ایران  لطمه  زیادی زده و هیچ نوع همخوانی با زندگی  وخواست جوانان  امروز نداشته و ندارد . ماندن جمهوری اسلامی در اریکه قدرت از روی حقانیتش نبوده بلکه فقط با زور، سرکوب و اعدام به

  حیات ننگین خود ادامه داده است.  فکر نمی کنم بعداز چهل سال حاکمیت ننگین رژیم جمهوری اسلامی با این همه جنایت، دزدی ، ادمکشی، دروغ ،فقر ،زور ، ستم و  نا امنی  برای کسی توهمی  باقی مانده باشد .مگر انهایی که سرشان در اخور جمهوری اسلامی بوده و هنوزهم هست .

اگر با ذره بین نگاهی به ساختار نظام جمهوری اسلامی  در طول این چهل سال بیندازیم ،هرگز نمیتوانیم سر سوزنی از حقانیت در قوانین جمهوری اسلامی ، شرع و شریعت  قرون وسطایی آنان  پیدا کنیم .در طول این چهل سال همیشه با زور، زندان و اعدام به خواستهای بر حق مردم به خصوص کارگران و زنان و ازادیخواهان جامعه جواب داده اند . انسان نمیداند  برای بدست آوردن حق و مطالبات خود با چه زبانی با سران و اوباشان  این حکومت سر تا پا جنایت صحبت کند.

باید به این اوباشان دزد و فاسد اعلام کرد،  شما که خود را با زور اسلحه به جامعه  تحمیل کرده اید، باید  به خواست ونیاز جامعه جواب بدهید .  یک زندگی خوب و مدرن و دور از هر نوع استرس و کمبود حق بی چون و چرای یک کارگر است. کارگران باید دارای تشکل کارگری باشند.  کارگر نباید به خاطر اعتراض برحق خود از جانب  کار فرمایان دزد و فاسد سر از زندان در بیاورد.

زنان ستم دیده ایران حق دارند به خاطر حقوق پایمال شده خودشان اعتراض کنند . زنان حق دارند با مردان  از لحاظ سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی برابر باشند .زنان حق دارند سرنوشت خود را  به دست خودشان رقم بزنند .زنان حق دارند لباسهایشان  را خودشان انتخاب کنند . زنان حق دارند دوست یا همسر خود را خودشان انتخاب کنند و شما اجازه دخالت ندارید.

حق بی چون چرا زنان است که  در مقابل حجاب اجباری این پرچم تحقیر و توهین اعتراض کنند. معلمان ، سالمندان و بازنشستگان حق بی چون چرای خودشان است  که از یک زندگی خوب با امکانات رفاهی  برخودار باشند و برای به دست اوردن حقشان روانه زندانها نشوند .

 اعتراض حق مسلم معلم است .برنامه و نظام  اموزش وپرورش و تحمیل کردن کتابهای دینی به شاگردان برای معلمان قابل  قبول نیست . آن  کتابهای غیر علمی ، خرافی  و خیالی شما نمیتواند جوابگویی علم ، تکنولوژی و پیشرفت بشر امروزی در قرن بیست و یک باشد.

معلم باید حق اعتراض داشته باشد  . نظام آموزشی ایران  باید از ریشه دگرگون  شده و نظامی جدید  با محتوایی نو، برابر استانداردهای جهانی  جایگزین آن گردد. این نظام باید به دور از افکار کهنه و پوسیده هزارو چهار صد سال قبل  باشد.

 مردم حق دارند بدانند  که چرا دولت  این همه پول مردم را خرج حزب لله لبنان ، سوریه ، یمن ، حشد شعبی عراق ، حماس و گروههای اسلامی  میکند در حالیکه خود مردم ایران با هزاران مشکل و کمبود مواجه هستند .

 مردم حق دارند بدانند که چرا پنجاه درصد از بودجه کشور صرف این دستگاه عریض و طویل سرکوبگر میشود.

مردم حق دارند  بدانند که سرمایه خامنه ای جلاد، سران حکومت، اخوندهای خر گردن ،سران مجلس خبرگان ، مجمع تشخیص مصلحت نظام ، شورای نگهبان و بقیه جنایتکاران حکومت در حسابهای خارجی و داخلی چقدر است.

دانشجویان حق  اعتراض  برای خواستها ی برحق خود را دارند. آنها حق دارند بدانند که چرا به وسیله نیروهای سرکوبگر مانند  حراست وبسیج کنترل و مورد باز خواست قرار میگیرند . مگر دانشگاه جای علم و دانش  نیست ؟ چرا دانشگاه را به پادگان تبدیل کرده و سبب فرار مغزها از ایران شده اند.؟ کنترل  و سرکوب هر نوع  عقیده ممنوع  است .

مردم حق دارند در مورد کشت و کشتار کولبران مناطق  مرزی کردستان ،سیستان و بلوچستان که برای پیدا کردن یک لقمه نان برای خانواده هایشان جانشان را به خطر می اندازند ، اعتراض کنند.

مردم حق دارند اعتراض کنند که چرا و به چه حقی انسانهایی که از محیط زیست  دفاع میکنند باید در زندان باشند. مردم حق دارند اعتراض کنند که چرا ایران با این همه ثروت مردمش  باید در فقرو گرسنکی دست و پا بزنند.

مردم حق دارند بپرسند که  جوانان ما به چه جرمی  در طول این چهل سال حکومت جمهوری اسلامی اعدام شدند؟ مردم حق دارند بپرسند که  قبرهای بی نام ونشان جانبختگان کجا و تعداشان چقدر است؟

مردم حق دارند بدانند که چرا مخالفین سیاسی  بخصوص چپ و کمونیستهای ارادیخواه و برابری طلب را  سرکوب و روانه زندان میکنید . مردم حق دارند  بدانند که چرا رهبران و فعالین کارگری که از حق زحمتکشان دفاع میکنند زندانی شده اند.   چرا نهادهای اجتماعی مانند دفاع از حقوق کودکان ،مخالفین اعدام ، مخالفین کشت و کشتار  و  صدها نهادهای سیاسی و اجتماعی  مورد اذیت ، ازار ، زندان و حتی اعدام قرار میگیرند.مردم حق دارند بدانند که چرا حزبهای سیاسی  ایران باید در تبعید باشند .  سران حکومت جمهوری اسلامی  باید بدانند که دوران جنایت ، عوافریبی ،تبلیغات دروغ و زهراگین ، زندان، اعدام کردن ،و….دیگر کارایی خودش از دست داده  و مردم در برابر آنها می ایستند و با آنها مبارزه میکنند.

ماهیت اسلام سیاسی و یاوه گویهای امام جمعه های فاسد ومفتخور خور، سرداران و اوباشان حکومت جمهوری اسلامی  روشن شده است . این را خوب میدانید دیگر پایان خط است . تک تک سران این  حکومت فاسد ضد بشری  باید دادگاهی شده  و جواب این هم جنایاتی که در حق ملت ایران  مرتکب شده اند را پس بدهند.

زنده باد سوسیالیزم

زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری

ابراهیم باتمانی

۲۰٫۰۵٫۲۰۱۹