دزدان سرگردنه مملکت امام زمان!

دزدان سرگردنه مملکت امام زمان!

مخالفت علی خامنه ای با درخواست فوری برداشت از صندوق توسعه ملی برای کمک به سیل زدگانی که در بیش از دوهزار شهر و روستا و بیش از ده میلیون سیل زده ای که خانه و کاشانه شان را از دست داده اند نشان از بی لیاقتی رهبر جمهوری اسلامی و عداوت و سنگدلی وی میباشد.

درحالیکه مردم در شهرها و روستاها زندگی شان بکلی ویران شده و تلفات ناشی از سیل جان تعداد زیادی ازجمله کودکان شیر خواره را گرفته نه تنها دولت هیچ کمکی نکرده، بلکه مانع از کمک های مردمی در داخل و خارج و سازمان‌های امداد رسانی کرده و هر کسی هر اقدامی در راستای اهداف انسانی و بشر دوستانه به مردم سیل‌زده را انجام دهد با ممانعت و برخورد شدید و حتی دستگیری و شکنحه روبرو خواهد شد.

در مملکتی که مردم سیل‌زده و زلزله زده هیچگونه حمایت دولتی را بهمراه خود نداشته اند اما در مقابلش نیروهای تروریست حشدی وحشی عراقی، اوباش حزب اللهی منتسب به حکومت و گله های تندرو و جانی را وارد ایران و بخش‌های جنوبی و مناطق سیل زده کرده تا به بهانه کمک به سیل زدگان جهت استقرار این وحوش اسلامی برای سرکوب در روزهای قیام آماده کند.

پول‌های نقدی را با هواپیماهای خصوصی یکیش در چند ماه گذشته که برای بازسازی سوریه میلیونها دلار را بهمراه بشار اسد شریک جانی این رژیم می‌فرستند و درعوض برای مردم ایران نه تنها اقدامی انجام نداده بلکه مردم را تحمیل به مرگ تدریجی می‌کنند.

اما در مقابله با کلیه فضای رعب و وحشتی که این حکومت مردم را بموجب کمک رسانی و سازماندهی برای اسکان و خدمات به مردم در پیش گرفته موج انسانی و انسان دوستی در گوشه گوشه کشور براه افتاده و نه تنها هیچ ترس و واهمه ای از مزدوران رژیم ندارند بلکه باعث همبستگی بیشتر و قدرتمند تر مردم شده است. زلزله زدگانی که در استان کرمانشاه، سرپل ذهاب و شهرهایی که خود قربانی سیاست های ناکارآمد این دولت بوده اند و همچنان در چادر و کانکس هایی که بخشا دچار سیل شدند باز پرچم انسانیت را بالا برده وبرای همنوعان خودشان کمک رسانی می‌کنند، باید گفت:

 شرم بر این رژیم ضد بشری!

راه خلاصی از شر این اوباشان و ارازل اسلامی و حزب اللهی ایجاد شوراهای مردمی و بزیر کشیدن کلیت نظام فاسد جمهوری اسلامی است.

زنده باد انسانیت!

زنده حکومت شورائی

زنده باد سوسیالیسم

هه ژار علی پور

دوشنبه ۱۵ آوریل ۲۰۱۹، ۲۶ فروردین ۱۳۹۸