هجوم وحشیانه شبانگاهی یگانه های ویژه رژیم به کارگران فولاد و دستگیری آنان شدیدا محکوم است!

هجوم وحشیانه شبانگاهی یگانه های ویژه رژیم به کارگران فولاد و دستگیری آنان شدیدا محکوم است!
امروز دوشنبه ۲۶ آذر ماه، کارگران فولاد برغم حمله ور شدن دیشب ماموران رژیم به منزل شخصی همکارانشان و ضرب و شتم و دستگیری آنان نه تنها مرعوب نشده و عقب ننشستند بلکه خیابان و میدان نادری شهر اهواز را کماکان محل پر شور مبارزه و اعتراض خود و آزادیخواهان کردند. کارگران فولاد مستحکمتر از همیشه پشت همرزمان خود ایستاده اند. معترضین فریاد بر می اورند: کارگر زندانی آزاد باید گردد! و کارگر کارگر حمایتت میکنیم.
دیروز یکشنبه ۲۵ آذر ماه بعد از اینکه کارگران برای سی و هفتمین روز اعتراض خود مصرانه بر تحقق خواست و مطالبات خود کماکان پای فشردند، ضمنا طارق خلفی سخنران، پیام کارگران را رو به نیروهای انتظامی صریحا اعلام نمود. پیام مبنی بر اینکه: نیروهای انتظامی بجای اینکه در برابر کارگران صف آرایی کنند میبایست در برابر مافیا و دزدان ثروت و سامان مردم شرافتمند استان خوزستان می ایستادند و قشون میکشیدند!… نماینده و سخنگوی کارگران در ادامه و پایان سخنان خود این نکته را نیز متذکر شد : «اگر دولت با خواست و نیازمندیهای ما کارگران که جهت احقاق حقوق خود مبارزه میکنیم تا روز پنج شنبه پاسخگو نباشد ما به تهران خواهیم رفت. همچنین خلفی سوگند یاد کرد در صورت سرپیچی کردن دولت، تمام ارگانهای استان خوزستان را به لرزه در خواهیم آورد.». در پایان همه معترضین مشتهای گره کرده را هوا کردند و بر این ادعای سخنگوی خود با فریاد رسا و سر دادن شعار مهر تائید زدند.
این همصدایی کارگران در بیان واقع لرزه بر پیکر نظام متوحش سرمایه انداخت و به همین خاطر بدون درنگ شبانگاه به منزل شخصی کارگران و نمایندگانشان هجوم وحشیانه نمودند و تا کنون خبرهای منتشره از سوی سندیکای هفت تپه حاکی از اینست یانزده نفر از کارگران ضمن ضرب و شتم دستگیر و به مکان نامعلوم انتقال یافته اند. رژیم اسلامی در برابر مبارزات کاگران فولاد سراسیمه گشته و فکر کرده با بگیر و ببند میشود آنان را از مبارزه بازدارد. اما کور خوانده. ضرب و شتم و دستگیری کارگران نشانه استیصال رژیم است. ترسی که سراپای رژیم متوحش سرمایه داری را فرا گرفته بسیار واقعی است. ترس از حرکت کارگران بسوی دیگر استانها و سرایت آن به دیگر بخشهای کارگری و پیوستن سایر اقشار معترض به صفوف آنانست. امروز شهر اهواز خشم فرو خورده را بیش از پیش در خیابان شهر اهواز نمایانگر نمود. به همین منظور امروز کارگران در سی و هشتمین روز متوالی اعترضات خود، همه اقشار ناراضی از وضع موجود و خصوصا اهواز و استان خوزستان را به حمایت بیدریغ از کارگران و آزادی فوری کلیه دستگیر شدگان فراخواندند.
زنده باد فولاد اهواز و رزم خروشانشان
زنده باد وحدت و یکپارچگی مبارزات
نان کار آزادی اداره شورایی!
ناصر بابامیری ۱۷٫۱۲٫۲۰۱۸
پ.پ: اسامی کارگران فولاد که دیشب مورد هجوم وحشیانه نیروهای امنیتی رژیم واقع شدند تا کنون اینگونه اعلام شده:۱) عیسی مرعی
۲) غریب حویزاوی
۳) مرتضی اکبری
۴) امین علوانی
۵) کریم سیاحی
۶) مصطفی عبیات
۷) طارق خلفی
۸) میثم قنواتی
۹) مسعود عفری
۱۰) جعفر سبهانی
۱۱) حامد جودکی
اسامی جمع دیگری از کارگران دستگیر شده، اینگونه انتشار یافته: ۱-محسن بهبهانی۲-احسان یوسفی۳_محسن بلوطی۴-یاسر ابراهیمیان-۵کورش اسماعیلی۶-حسین داوودی۶-علی عقبی۷-کاظم حیدری۸-مجید جنادله