خودزنی رضا شهابی و زدن چپ ها و کمونیست ها

خودزنی رضا شهابی و زدن چپ ها و کمونیست ها

چرا رضا شهابی چنین نمود؟!
متاسفانه رضا شهابی در بخشی از سخنرانی اخیرش در اروپا،
در واقع هم خود زنی کرد و هم اینکه جنبش کارگری، و بویژه جنبش چپ و کمونیستی ، و بخصوص کمونیست ها را زد!!
رضا شهابی در سخنانش گفت : جنبش چپ هیچ برنامه و طرح و یا راه کاری را برای جنبش کارگری ندارد! و جنبش چپ برای ما کاری نکرده است!!
و اینکه چپ ها به جان هم افتاده اند و به هم انگ میزنند!.
رضا شهابی ، عملا و اساسا تلاش و فعالیت و نقش چپ ها و کمونیستها را در اعتلا و پیشروی جنبش کارگری و نقش بسیار موثری را که در رابطه با تحولات مهم سیاسی، جنبش کارگری ایران در جامعه پیدا کرده است، نادیده گرفته و در واقع با چنین موضع نازل و غیر اصولی و راست و لیبرالی و از نوع نگاه سندیکالیستی اش به چپ و جنبش کارگری، عملا گام در راه
” منصور اسانلوهای راست جنبش کارگری ” گذاشت!
این شیوه از تخریب و زدن چپ ، نهایتا راهی است که جناح راست جنبش کارگری و امثال رضا درخشان ها، محسن حکیمی ها و مهدی کوهستانی ها و………علیه چپ ها و کمونیست ها اتخاذ نموده اند!
چنین نوع و ادبیاتی غیر مترقبه و از زبان رضا شهابی، این گمان و شبهه را در ذهن انسان تداعی می نماید که آیا در رابطه با تعهد به چنین گفتاری و زدن جنبش چپ و کمونیستی ایران و بواقع جنبش طبقه کارگر، رضا شهابی به ریل راست و نفی مبارزه طبقاتی رسیده است و یا اینکه برای خروج و سفر اخیرش نیاز و ضرورت به چنین نوعی از پروپاگاندا و تخریب جنبش چپ و کمونیستی ایران، متضمن اجازه خروج وی توسط رژیم و از ایران بوده است! رضا شهابی یقینا و بعینه خوب آگاه و واقف است که عمدتا تلاش چپ ها و کمونیست های انقلابی در آزادی و رساندن صدای وی به گوش جهانیان نقش اساسی داشتند و چنین شیوه و باج دادن به جمهوری اسلامی و بیان چنین ادبیات نازل و غیر قابل مترقبه ای از سوی وی نمی تواند بی دلیل و بر اثر سهل انگاری و یا ناشی از ظعف آگاهی طبقاتی و مبارزاتی و یا ایدِولوژیک باشد! واقعا عملا رضا شهابی به راست زد! عملا به منصور اسانلو سلام و اوکی طبقاتی در گرایش به صفوف راست جنبش کارگری و خروج از ریل جنبش طبقاتی و انقلابی طبقه کارگر را در ضدیت با جنبش چپ و کمونیستی اعلام نمود! این سرآغاز گام ابتدایی وی در دور شدن از جنبش انقلابی طبقه کارگر است!
تا گام های بعدی وی چگونه برداشته شود!!