ناتو در عفرین مردم را قتل عام می کند

تاریخ  فاجعه ها و بویژه ۲۰۱۸ را در خاور میانه  ثبت می کند.

 ارتش وحشی ترکیه  عضو ونماینده ارگان وحشت و کشتارانسان به اسم ناتو در خاور میانه  در خاک سوریه بر سر مردم بی دفاع و بی گناه بمبهای ناتو را خالی می کند.

حاکمان دولتهای غربی بویژه امریکا و اروپا حتی از خبر رسانی جنایات دولت ترکیه جلوگیری می کنند . درست است مردم غرب نسبت به خیلی مسائلها پیشرفته تر هستند اما نسبت به فجایع و بمبارانها و کشتارها اهمیت چندانی نشان نداده اند اینهم باید در تاریخ ثبت شود .چگونه می شود از حقوق بشر ازارزشهای انسانی صحبت شود اما نسبت به ساخت و معامله و رقابت انواع تسلیحات وآزامایش انواع بمب وموشکها در خاور میانه بی تفاوت باشند. چگونه می توان پذیرفت مردم عقلشان تا این حد کار کند و قبول کنند که گویا ارتش فاشیست ترکیه به کشور دیگر تجاوز کرده است گویا برای دفاع از کشور خودش به کشور دیگری که هیچگونه مزاحمتی برای آنها نداشته اند توسط هواپیماهای جنگی ناتو و با انواع بمبها به بیمارستان ومدارس محل کار و زندگی مردم حمله می کند ؟

چگونه باید پذیرفت غرب تا این حد عقلشان می رسد متوجه نباشند عفرین نه تنها مزاحمتی برای کسی نداشته است بلکه با تمام محدویتها و تهدیدها از طرف دولت ترکیه و داعش  وبا تمام محدویتهای که بلحاظ اقتصادی دارند یک سیستم خود مدیریتی متمدن و برابر و شاد برای خودشان فراهم کرده اند ؟ اما به نسبت به جنایات ناتو توسط دولت فاشیست ترکیه علیه مردم کردستان در عفرین و اطراف آن بی تفاوت باشند? ،باورم نمیشد مردم تا این حد بی تفاوت باشند باورم این بود که میلیونها به خیابانها می ریزند و با علم و اگاهی که نسبت به پیشینه های قدیمی و جدید ارتش فاشیست ترکیه دارند به خیابانها می ریزند به سران دولتها فشار می ارودند تا که افسار صاحبان زر و زور ظلم را سفت می کرند و مانع حملات وحشیانه دولت ترکیه در عفرین می شدند .توفیق پیرخضری ۱۶ماه مارس ۲۰۱۸