حمله تجاوزکارانه دولت فاشیست ترکیه به کانتون عفرین شدیدا محکوم است

حمله تجاوزکارانه دولت فاشیست ترکیه به کانتون عفرین شدیدا محکوم است
جذب حمایت افکارمردم آزادیخواه و مترقی جهان از مقاومت عفرین وظیفه نیروهای آزادیخواه و انقلابی در منطقه است.
سعید یگانه
دولت فاشیت ترکیه روز جمعه۱۹ ژانویه حمله وحشیانه و تجاوزکارانه  از قبل طراحی شده را به عفرین یکی از کانتونهای خود مدیریتی شمال سوریه وهم مرز با ترکیه را آغاز کرده و دست به توپ باران این منطقه زده است .وزیر دفاع دولت جنایتکارترکیه رسما اعلام کرده که هدف از این عملیات  نابودی “نیروهای یگانهای مدافع خلق ” مستقر در این شهر است .
دولت فاشیت ترکیه درحماسه مقاومت کوبانی ، که با حمایت ازجنایتکاران داعش آرزوی سقوط کوبانی و شکست نیروهای مسلح مدافع مردم را در مقابل تجاوزکاران  در سرمی پروراند و نا کام ماند ، امروز خود دست به کار لشکر کشی وتجاوزآشکارو آغاز جنگ با مردم آزادیخواه و حق طلب و نیروهای مسلح مدافع خلق درکانتون عفرین،  شده تا این سناریوسیاه را خود در یکی دیگر از کانتونهای خود مدیریت روژآوای سوریه به اجرا درآورد .
دولت ترکیه در دو سال گذشته باایجاد اختناق و دستگیری مخالفین و سرکوب آزادی های سیاسی در داخل ، شروع جنگ دوباره با حزب” پی ک ک” و سرکوب مقاومت مردم شهرهای کردستان  در مقابل تجاوز نیروهای سرکوبگر دولت ترکیه ، برای پیشبرد سیاستهای سرکوبگرانه  و یکه تازی خود در منطقه  ، به منظور در هم شکستن اراده  و اعمال حاکمیت مردم  و نیروهای مسلح مدافع ان و تکمیل این سناریو سیاه حمله به کانتون عفرین را آغاز کرده است .
حماسه مقاومت کوبانی و شکست  جنایتکاران داعش جلوچشمان سران دولت ترکیه و افکارعمومی جهان، که حمایت وهمبستگی بی نظیری را به خود جلب کرد  ، باید به دولتمردان فاشیست دولت ترکیه  فهمانده باشد، که آسان نیست و نمی توانند  اراده مردمی که برای آزادی وحق تعین سرنوشت و اعمال اراده و حاکمیت خود دست بکارشده و برای ان سختی و جانفشانی و قربانی داده اند در هم شکنند. بدون شک مردم و نیروهای مسلح انقلابی مدافع مردم  این بار نیز درمقابل حمله تجاوزکارانه دولت ترکیه دست به مقاومت خواهند زد وبا خلق حماسه ای همچون کوبانی دولت ترکیه را از اهداف وآرزوهای شوم خود نا کام خواهند کرد  .
حمله تجاوزکارانه دولت فاشیست ترکیه به کانتون عفرفین باید شدیدا محکوم شود . همه احزاب و نیروهای آزادیخواه و انقلابی در منطقه وظیفه دارند که بیدرنگ  دست به کارشوند ، ضمن حمایت از مردم  و نیروهای مسلح  انقلابی مدافع مردم ، افکار عمومی جهان را از این تجاوز آشکاربه حقوق و حاکمیت مردم آگاه کنند و سازمانهای بین المللی را برای جلوگیری از تجاوزو محکوم کردن دولت ترکیه تحت فشار قرار دهند.
سعید یگانه