لاشه خواران

لاشه خواران
وقتی که دروغ و جلادمنشی در فرهنگ جامعه ای شکل گرفت,بازنگری,کندوکاو درباره تاریخ و …مردمش کار آسانی نیست آن هم با زبان فارسی که مخلوطی از تکلف,ضرب المثل,اصطلاح,پند و پر از واژه های دین اسلام عرب است.
اکثر مردم به سرعت بین بد و نیک یکی را انتخاب می کنند یا با سیاه و سفید دیدن عادت می کنند.
خونخوارترین دولت ها مدام از صلح,سازندگی و برابری سخن می گویند.دقیقا همان حرفهایی را می زنند که عموم مردم دوست دارند بشنوند.اما تضاد هر چیز در درون خودش نهفته است,کسی که از انسان گرایی سخن می گوید ـ می تواند هدفش ویرانی باشد.
دولتهای استبدادی دیدنی همیشه تاریخ نویسان خودشان را دارند.با چنین باور و برداشتها اندیشه های اشخاصی نظیر میرزاتقی خان امیرکبیر,محمد مصدق و …خسرو گلسرخی ها را دیگر بار می باید کالبدشکافی کرد.
میرزا تقی خان از برای خاطر منافع شخصی در سن حدود ۴۱ سالگی,با دخترگی ۱۵ ساله به نام عزت الدوله ـ خواهر ناصرالدین شاه بچه باز ازدواج اسلامی کرده بود و … به دستور برادر زنش صدها دگراندیش از جمله سوسیالیستها و آتیست ها را به بهانه بهایت شقه کردند و…وصیت خودش بود, اینکه بعد از مرگش جسدش را در کنار گور رینگو کربلا دفن کنند.
محمد مصدق آن شاهزاده دهاتی هم نماینده توده ایرانی نبود.او ۳۳ ماه حکومت کرد,اما درایت و شایستگی نداشت که حتی یک رفراندوم از برای سیستم جمهوری به مورد اجرا بگذراد.
مجلس شورای ملی را منحل کرد…و گفت:هر کجا مردم هستند انجا مجلس است.در فرجام با یک نوع کودتای دایی جان ناپلونی کابینه اش سقوط کرد.
شاعر خسرو گلسرخی نیز سرش را بر اثر شور و شوغ جوانی به باد داد.او سوسیالیست نبود,البته در انقلابی بودنش شکی نیست.وی پیرو آخوند مرتجع میرزا کوچک خان جنگلی بود.او که نخستین بار عدالت اجتماعی را در مکتب اسلام پیدا کرده بودـ دفاعیاتش را در دادگاه نظامی محمدرضا شاه مسلمان دیدیم که آخرش به صحرای کربلا زد!
اخوند انگلی روح الله خان خمینی در اصل بچه خلف محدرضا شاه بود.همان پادشاه مدرن و…خجالتی که از برای چاپیدن توده مسلمان ایرانی می گفت:«من کمربسته حضرت ابوالفضل هستم.یکبار در حین اسب سواری نزدیک بود از روی زین اسب بیفتم, مرگم حتمی بود!ناگهان دستی از غیب مرا به آرامی به روی زمین گذاشت».
آن عده از مسلمانان ایرانی که عقلشان را از عربها قرض گرفته اند و همچنان گدایی و نا آگاهی را قناعت می کنند. گویا باور دارند اینکه اگر پادشاه یا خلیفه زمان به زندانیان بی گناه عفوعمومی بدهند یا مثلا یک پل یا بیمارستان بسازند,باید مدام جلوی نمایندگان دولت دولا و راست شوند.
اول اینکه امروزه از طریق پژوهش های جامعه شناسی ثابت شده است که افراد کثیری در یک جامعه وقتی از طرف دولت وقت نادیده گرفته می شوند ـ این رفتار نوعی تحقیر و…شکنجه محسوب می شود.
دوم این که دولتها موظف اند کار کنند.زیرا که چندین برابر دستمزدشان دزدی می کنند!
سوم اینکه اگر دولتها راندمان کارشان صددرصد هم مثبت باشد,باز هم جنایتکارند.زیرا که تحقیر,زندان,شکنجه,روسپیگری و …مجازات اعدام حاصل کار دولتها است.
دولتها جانوران همه چیزخواری هستند که هرگز سیر نمی شوند.دولتهای استبدادی دینی سالیانه حدود دویست میلیارد دلار از طریق روسپی خانه ها درآمد دارند.
در ایران اسلامی بردگی سکس به وسیله خمینی گرایان و از دم و دستگاه روضه خوان سید علی خامنه ای و دار و دسته اش اداره می شود.
جاکشان,کُس فروشان و دزدان ناموس بشریت درــ ایران اسلامی ــ تنها زمانی انسان به نظر می رسند که چاقو را برروی گلوی آنها بگذاری!
تا زمانی که دولتهای سرمایه داری مذهبی خشن و بی رحم حکم می رانند,زندگی توده ها هیچ گاه سالم و شرافتمندانه نخواهد بود.
سران رده بالای سیستم خمینی گرایان تمام هوش و حواسشان به پول اندوزی و شهوت است ــ آنان اگر فکرشان درست و انسانی کار نمی کند,در عوض پایین تنه شان خوب کار می کند.
با این وصف برای میلیونها شهروند تصمیم می گیرند که چه نوع لباس می باید بپوشند.با زبان سفسطه گرایی سفوسطیان یونان قدیم و الله عرب,تلاش می کنند تا آن جاده های پر پیچ و خم جهنم را برای توده پاپتی و ژنده پوش ایرانی هموار کنند.
البته هنوز عده ای از مسلمانان ایران به طور جبری دست جلادان اسلام را می بوسند و…حاج خانمهای تر و تمیز مسلمان نیز کون روضه خوانهای ایران را می لیسند. همه این مردم در یک نوع آب و خاک رشد کرده اند,زبان مشترک دارند.چگونه است که نیمی جلاد و نیمی دیگر قربانی اند؟
در میان گروههای مخالف سیستم اسلامی ایران,تیپیک به وفور فراوانند.از منگول و روان پریش بگیر تا کمدین های تاتری و…رادیکالهای دریادل که دمکراسی و انسانگرایی از برای آنان,یعنی متد,مساوات و …مشت در مقابل مشت.
تیپیک ها به امید یک شرایط استثنایی به کمین نشسته اند.برای انتقام جویی و تسویه حسابهای خونین با عقده های قدیمی در ژرفای ذهنشان چاقوهای خودشان را تیز می کنند.از قدرت تخیل و ویژگی برخوردار نیستند.روزگارشان با ملودی نوستالژی لاک پشتی به پیش می رود و …از پشت پنجره بدون منظره به بیرون می نگرند که باد از کدام سو می وزدــ اگرنه موشکهای هفت متری ترامپ ساکوپات را عشق است!
تیپیک ها از کتاب شورشیان کامو(انسان طاقی) آثار میکائل باکونین و ترورهای ۱۸۶۰ تکاچوف های روسی و…انقلاب ژاکوبینی ها و همچنین جنگ های خیابانی از کارلوس ماریگلا برزیلی چیزی نیاموخته اند.
ولش کن,بگذار بگیرند,بکشند با جنگ های آنچنانی کره زمین را به تشت خاکستر بدل کنند.بدرک!
تو چه داری که از دست بدهی کولی؟!حق داری که خشمگین باشی.انسان آسیب دیده معمولا زیکذاک می رود و به آرامش نیاز دارد.
شاهزادگان و خمینی گرایان صدسال فروش پول نفت و گاز ایران خانم را زدند به کیر گاو!حتی یه پاپاسی هم گیر تو نیامد…
در رابطه با سرنگونی و…متلاشی شدن سیستم خمینی گرایان,امید من تنها به آوانگاردها(صف شکن)پارتیزانان دریادل و…اعضای فعال احزاب رادیکال خلاصه میشود.
آرزومندم انقلابیون ایران بتوانند به درجه آگاهی توده ها پی ببرند تا بلکه آنان را به خودشان وصل کنند ــ در غیر اینصورت آزادی خواهان با تجربه,مجبورند تاکتیک های خودشان را دگرگون کنند بلکه بتوانند مغز توده ها را تکان بدهند یا به عبارتی چرخ دنده های بزرگ را به حرکت در آورند.

ع.دشــتی