مضحکه ای به اسم انتخابات در کشور ترکیه بر گذار شد و آنچه حزب طیب اردوغان برایش برنامه ریخته بود شرعیت پیدا کرد.

مضحکه که ای به اسم انتخابات در کشور ترکیه بر گذار شد و آنچه حزب طیب اردوغان برایش برنامه ریخته بود شرعیت پیدا کرد .
کشور ترکیه با مشکلات جدی تری مواجه خواهند شد . مسئله کردستان برای دوره های دیگری پیچده تر می شود .
دولتهای غربی و شرقی بر اساس حفظ منافع مادی و کسب ثروت کماکان دولت و سیاستهای جدید ترکیه را عملا طبق سیاست معروف سرمایه داران ( آحترام به رای مردم ) می پذیرند . اما بخاطردید و افکار عمومی جهانی در حرف اعتراض های به سیاسیتهای دولت اردوغان بیان می دارند .

اکثریت مردم جهان می فهمند انتخابات واقعی در هیچ جای جهان وجود ندارد .
باندهای مافیایی ، غارت گران ثروت و سامان جامعه تحت عنوان ادیان و ملیت و قومیت کنترل اوضاع را در دست دارند ،هر طور که می خواهند می سازند .
در امریکا ترامپ رای میا ورد . در ایران نزدیک به ۴ دهه عقب مانده ترین انسانها به لحاظ فکری و اخلاقی قدرت را در دست دارند . در ترکیه فرهنگ و فکر عقب مانده اهل حجری رای می آورد .
نگاه که می کنیم در همه جای جهان کج و کوله ها و حقه بازیها آنقدر عیان هستند که بغیر از خندیدن به این اوضاع چیزی برای گفتن باقی نمانده است .
اما می دانیم آنچه که سبب شده است اوضاع جهانی در این عصر کماکان در اختیار صاحبان زر و زور و فریب به قبیح ترین حالت بر سر مردم حاکمیت می کنند فقط و فقط عدم آلتر ناتیو قوی و منسجم در سر تاسر دنیا می باشد . آلتر ناتیوی که در مقابل این همه نا برابری و خفقان و ظلم و ستم قد علم کند و مورد پشتیبانی اکثریت مردم ناراضی به نظم موجود باشد وجود ندارد .
آلتر ناتیو تحت هر نامی که باشد مهم نیست مهم این است که برای بنیاد جوامع امن و رفاه که در آن کسی احساس نا امنی نکند و کسی محتاج به هیچی نباشد برنامه داشته باشد .
زنده باد آلتر ناتیو انسانی برای بر قراری آرامش و رافاه و ثبات جوامع بشری و طبیعت . توفیق پیرخضری ۱۷ ماه آپریل ۲۰۱۷