برجام ٢ یعنی فوکوس بر روی تحریم های بانکی بین المللی حقوق بشری و خاتمه جنگهای علی خامنه ای با مردم منطقه

هر انسان آزاده ای هر روز با دیدن قتل عام کودکان و زنان و مردان سوریه و یمن بدست نیروهای علی خامنه ای و وابستگانش در منطقه و با دیدن اینهمه ترور و انفجار و خون بی گناهانی که هر روز بدست تروریست های اسلامی که همه به نوعی کارگزاران نظام فقاهتی هستند و زندگی مردم را سیاه و گلگون کرده اند با قلبی خونبار از خویش میپرسد کی این کشتار ها پایان خواهد پذیرفت؟

چه کسی باید حداقل های امنیت شهروندی را در کشور های مختلف برای مردم فراهم کند؟

رژیم ولایت فقیه علی خامنه ای صریحا میگوید اگر در حیات خلوتمان در سوریه نجنگیم و در جنگ یمن دخالت نکنیم یا به کویت و بحرین و عمارات و عربستان ترور و تسلیحات نظامی قاچاق نکنیم و موشک های ساخت ایران را به حسن نصرالله و حزب الله لبنان و حماس و سوریه و یمن و گروه های ترور منطقه ندهیم اگر هر ساله میلیارد ها دلار از جیب مردم فقیر ایران خرج این جنگ ها و ترور ها و آدمکشی ها نکنیم باید در داخل مرز های خودمان بجنگیم.

بزبان بی زبانی خامنه ای میگوید برای حفظ بیضه اسلام عزیز! باید در سراسر جهان خون و جنون جنگ را گسترش دهیم تا بر سر قدرت بمانیم.

نمایندگان کشتار بیش از ۳۳ هزار زندانی سیاسی در زندانهای ایران نیز اظهار میدارند که برای برپا نگاه داشتن نطام اسلامی ولی فقیه این زندانیان را به جوخه های مرگ سپردیم یعنی برای بر سر قدرت ماندن باید خون بریزیم. و زندانیان بی گناهی را بکشیم که یا مدت محکومیت های کذائیشان گذشته یا در موقع دستگیری زیر سن قانونی بوده اند.

استراتژی رژیمی که برای برپای ماندن خون و جنگ و ترور و زندان و اعدام و آدمکشی است و به قول رفسنجانی انرژی و بمب هسته ای راز بقاء آن است هر چند که گفته بودیم طناب دار شما خواهد شد و بقول احمدی نژاد انرژی هسته ای حق مسلم آن را باید با دقیق ترین دیپلماسی ها تا اعماق این حق مسلم را با سیمان پر کنیم و درب آن جنگ و جنگها و کشتار ها را بعلت حضور این رژیم در پولشوئی های کثیف تروریستی با بایکوت های بانکی و نفتی و با یک قدم استراتژیک و بین المللی بنام برجام دو گل بگیریم.

در آوردن کارت های بازی از دست ولی فقیه اعم از کارت انرژی هسته ای یا حضورش در جنگهای خاور میانه اعم از جنگ های نیابتی که در گذشته توسط حزب الله لبنان بر علیه اسرائیل پیش میبرد و مورد تفقد نیروهای ضد امپریالیستی ! صهیونیستی! نیز قرار میگرفت و یا جنگ های امروز در سوریه و یمن و کشور های افریقائی باید همت گماشت

مسله حقوق بشر و کشاندن سران رژیم به دادگاه های بین الملی و مشروط کردن معاهدات اقتصادی بین المللی و احترام به حقوق بشر در ایران و جهان و فشار بر روی خروج ایران از جنگهای منطقه باید در دستور روزانه کار جامعه ایرانی و جهانی قرار گیرد

استراتژی سیاسی با ایران همچون آفریقای جنوبی زمان آپارتهاید رفتار کنید و بایکوت و تحریم رژیم اسلامی را در دستور کار داشته باشید باید محور عملکرد نیروهای مبارز آزادیخواه دمکرات و سکولار قرار داشته باشد

شاید روزی که سیاست انرژی هسته ای طناب دار رژیم است را پیش میبردیم به این فکر نمیکردیم که در آینده نزدیک حق مسلم اسلام خونخوار را با سیمان پر کنیم بهمین خاطر باید با تمام قوا بکوشیم که پس از پیروزی هسته ای برای خاتمه دادن به جنگهای علی خامنه ای که باعث کشتار بیش از ۳۰۰ هزار مردم سوریه و ۲۰۰ هزار از مردم یمن شده است را با سیاست بایکوت و تحریم های بانکی بین المللی به شکست بکشانیم چرا چون آن بنفع منافع مادی مردم ایران و به نفع حفظ منافع مردم منطقه است . خاتمه جنگ و ترور در خارج از مرز های ایران خاتمه آدمکشی های این رژیم خونخوار اسلامی و پدر خوانده تروریزم اسلامی در منطقه در شرایط کنونی محور فعل و انفعالاتمان خواهد بود. در آوردن کارت جنگ و ترور و کشتار از دست علی خامنه ای یعنی خاتمه باج گیری و باج دهی های بین المللی به این رژیم ماقبل تاریخی.

نوید اخگر

۲۰۱۶٫۰۹٫۰۱

سوئد استکهلم