نگرانی حکومت از داخل کشور است

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان این که این نهاد نگران “تهاجم نظامی” نیست گفت: “نگرانی ما از داخل کشور، از آقازاده‌ها، از برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌ها و از کسانی است که روی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان اثر می‌گذارند.”

این اولین بار نیست که مقامات رژیم اسلامی هراس و نگرانی خود از اوضاع داخل کشور را بروز میدهند. او درست میگوید جنگ و تهاجم نظامی برای باندهای اسلامی حاکم همیشه از برکات و نعمات الهی بوده است منتها تا آنجایی هم که به دعواهای باندها و دسته جات سپاه پاسداران، مقامات حکومتی، آیت الله های میلیاردر و برادران قاچاقچی که همگی شبکه ای متشکل از “آقازاده ها، برادر زاده ها و خواهر زاده ها هستند برمیگردد، این حضور جسورانه مردم تشنه رفاه و تشنه یک زندگی انسانی در این نبرد است که این دارو دسته ها از هر جناحی را بجان یکدیگر انداخته است.
اما در حقیقت نگرانی اصلی سران سپاه قتل و کشتار و دیگر مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران از مردم بستوه آمده ای است که تشنه رفاه، سعادت و خوشبختی هستند و روزمره برای بدست آوردن آن با حاکمان و کل نظام مافیای اسلامی میجنگند.
نگرانی و وحشت کل مقامات حکومتی با اعوان و انصارشان از مردمی است که به قدمت این حکومت به آنها نه گفته اند. خودشان خوب میدانند که بر دریایی از خشم و نفرت مردم نشسته اند.
حاجی زاده و دیگر مقامات سپاه و آیت الله های نگران، این را بخوبی دریافته اند که بیش از سه دهه جنایت، دزدی، اعدام، زندان، شکنجه، تحمیل فقر مطلق به بیش از هفتاد میلیون انسان در آن مملکت کارایی خود را از دست داده و به آخر خط رسیده اند. این سیل بنیان کن میرود تا سرانجام بساط کل حکومت اسلامی را برچیند.
خشم و نارضایتی عمومی از کل حکومت، رشد و گسترش روزافزون فرهنگ غربی در میان مردم و طرح خواست و توقعات انسانی و برابری طلبانه کل جامعه از یک سو و از سوی دیگر شکست پی درپی طرحهای بنام فرهنگ اسلامی، بی اثر شدن تهدید، زندان و ارعاب راهی بجز دفع کثافت اسلامی و بزیر کشیدن این حکومت متشکل از باندها و دارودسته های بغایت ضد انسانی را ندارد.
این راه را ما و مردم خواهان یک زندگی برابر و انسانی تضمین کرده و متحقق خواهیم کرد.

۱۰ فروردین ۹۵