سفر پاپ اعظم، رهبر بچه بازان جهان ، مظهر جهل وجنایت در تاریخ ومیدیای نوکر در غرب

پاپ نماینده چیست؟

تاریخا پاپ نماینده دوران تاریک قرون وسطی است. دورانی که کلیسا در قدرت بود وصدها سال برعلیه علم، روشنگری وانسانیت مبارزه میکرد. صدها میلیون نفر را به قتل رساندند . در دورانی که اگر دانشمندی جرات میکرد که بگوید زمین به دور خورشید میگردد را زنده زنده در آتش میسوزاندند تا دیگر دانشمندان ومتفکرین درس عبرت بگیرند.

این پاپ اعظم در قرن ۲۱ دقیقا نماینده همان جهل وجنایت قرون وسطی است و به آن افتخار میکند و هنوز هم باور دارد که عیسی مسیح خدا ویا پسر خدا است. هنوز به تاریخ جهل وجنایتش افتخار میکند ومعتقد است که خورشید وهمه کهکشانها وجهان هستی بدور عیسی در اورشلیم میچرخد.

پاپ ونظام پوسیده سرمایه داری قرن ۲۱

در قرون اخیر مردم در غرب با صدها انقلاب وشورش کوچک وبزرگ توانستند حکومت کلیسا  ونظام فئودالی را سرنگون کنند. انقلاب کبیر فرانسه یک نقطه عطف در تاریخ انقراض قرون وسطی وسلطه کلیسا بود.  طبقه بورژوازی انقلابی برای گسترش نظام اقتصادی-اجتماعی خویش مجبور بود تا با کلیسا مبارزه بی امان بکند واز اریکه قدرت بزیر بکشد وآنرا به حاشیه بکشاند. انقلاب صنعتی، رنسانس وانقلاب فرانسه جهان غرب  را بطرف مدرنیته کشاند.کلیسا در غرب برای همیشه از اریکه قدرت به زیر کشیده شد.

اما طولی نکشید که بورژوازی نوخاسته متوجه شد که برای استثمار توده های عظیم پرولتاریا به مذهب وکلیسا احتیاج مبرم دارد.

امپریا لیسم ومذهب

نظام سرمایه داری برای استثمار وچپاول هر بیشتر مجبور شده در کشورهای جهان سومی یکی بعد از دیگری حکومت دینی را بقدرت برساند. در عربستان، ایران، افغانستان، عراق ودیگر مناطق عملا حکومت اسلامی قرون وسطایی را بر سر کار گذاشتند وعملا این مناطق را به دوران قرون وسطی کشاندند وهر روز دامنه این حکومتهای دینی را گسترده تر میکنند.

در کشورهای غربی برای عقب نماندن مردم از غافله دین وجهالت مجبور شده اند  این روزها در شهرهای بزرگ آمریکا پاپ چرخانی کنند. به مدت یک هفته  تمام میدیای آمریکا ۲۴ ساعته دارند از این چرثومه ارتجاع وجنایت بطور زنده فیلمبرداری میکنند وبه خورد مردم میدهند. نظام سرمایه داری خوب میداند که مردم از خرافه ومذهب فاصله گرفته وخواهان حقوق اقتصادی-سیاسی-اجتماعی خود هستند. با بحران ساختاری عظیم سرمایه داری امکان این امور دیگر وجود نخواهد داشت. بدین جهت باید این مردم را دنبال خرافه وتاریکی هدایت کرد.

بدستور اکید اربابان سرمایه در آمریکا تمام برنامه های عادی شبکه های سی ان ان، فاکس نیوز واکثر شبکه های محلی وکشوری  در طول ۲۴ ساعت در خدمت سفر پاپ تنظیم شده. لحظه به لحظه  سخنان بی سر وته این عقب افتاده را زیر ذره بین قرار میدهند وآنرا تقدیس وپرستش میکنند. حتی یک خبرنگار ویک فرد عادی جرات ندارد کوچکترین انتقادی از این مظهر جنایت وعقب افتادگی بکند وآنرا پخش کنند.همه چیز باید در ستایش وپرستش این نماینده ارتجاع تاریخی باشد

. این همان به اصطلاح میدیای آزاد غرب است. این همان دمکراسی حکومت سرمایه داران است. وقتی  منافع سرمایه داری به خطر میافتد در خاورمیانه از خمینی، طالبان، حکومت عربستان ، بن لادن وداعش حمایت میکنند ودر جوامع غربی از پاپ اعظم  مظهر انسانیت میسازند.

اختلاف سرمایه با پاپ

جالب است که جناحی از سرمایه داری گویا خودرا مخالف پاپ دانسته ودر سخنرانی های پاپ حضور نداشتند. اینان معتقدند که پاپ گویا خیلی چپ روی کرده ومثلا مثل خمینی از حقوق پابرهنه ها سخن گفته ویا در مواردی در مورد محیط زیست حرافی کرده.

نظام سرمایه داری در غرب هنوز پاپ قرون وسطی را از جناح راست مورد حمله قرار میدهد. این پاپ اگر چه عقایدش با این نظام همخوانی دارد وبرای مردم جامعه وخر کردن آنان لازم میدانند، اما در مواردی عقاید پاپ اعظم  را مترقی وچپ روی می پندارند.

نظام سرمایه داری میخواهد دنیا را بطرف قرون وسطی سوق دهد تا بتواند حاکمیت خودرا ادامه دهد. اگر طبقه کارگر ومردم آزاده جهان نتوانند این نظام را بزیر بکشند مطمئنا تاریخ بطرف بربریت کشیده خواهد شد.

اگر جامعه بخواهد به جلو برود ومردم در آن آزاد زندگی کنند بناچار این نظام ضد انسانی باید سرنگون شود. این حکم تاریخ است.جهان دوباره به جهالت بر نخواهد گشت، انسانها نخواهند گذاشت. مبارزه انسانها برای آزادی وبرابری موتور تاریخ است.