دولت اسراییل برای قصابی مردم فلسطین آماده میشود

دولت اسراییل برای قصابی مردم فلسطین آماده میشود

در کناره غربی رود اردن ، مردم فلسطین در جهنمی زندگی میکنند که دیگر قابل تحمل نیست. از یک طرف ارتش فاشیست اسراییل در این منطقه یک زندان با اعمال شکنجه وقتل عام براه انداخته واز طرف دیگر حکومت دست نشانده اسراییل-حکومت خودگردان محمودعباس در این منطقه دیگر توان کنترل مردم را ندارد.
اوضاع اقتصادی بقدری وحشتناک است که حتی نیروهای سرکوبگر محمود عباس برای ساکت کردن مردم فلسطین حقوق کافی دریافت نمیکنند تا مردم را کاملا سرکوب کنند .از این نظر ارتش اسراییل مجبور است در صورت یک قیام یا انتفاضه قریب الوقوع دیگر،خودش مستقیم به قصابی فلسطینیان همت گمارد و وعوامل ارتش خودگردان را هم قتل عام کند.
آمارها وارقام نشانگر یک شورش بزرگ بر علیه حکومت اشغالگراسراییل را نشان میدهد. مثلا درماههای قبل از ۲۰۱۴ تعداد سنگ اندازی ومولوتف کوکتل علیه نیروهای اسراییل حدود ۲۰۰ بار در ماه گزارش شده بود. اما بعد از سال ۲۰۱۴ این تعداد به بیش از ۵۰۰۰ در ماه افزایش یافته. تعداد دستگیریها به بیش از۱۰۰۰ نفر در ماه افزایش یافته. دولت شبه فاشیست اسراییل هیچ ملاحظه ای برای رفع بحران ندارد و در عوض فشار بیشتری را بر علیه مردم فلسطین وارد میکند. اعتراضات مردم اسراییل برای حمایت از مردم فلسطین بشدت سانسور وسرکوب میشود. از نظر اقتصادی هیچ امیدی برای مردم فلسطین باقی نمانده،.بیکاری وفقر اکثر مردم را به کام خود کشانده.
این وضعیت به هیچوجه قابل تحمل وادامه نیست . تمام تحلیل گران غربی واسراییل وفلسطین به این امر واقفند. بحران جهانی اقتصاد-اجتماعی سرمایه داری هم باعث شده که حتی مخالفین این شورش در غرب واسراییل هم نتوانند در میان مدت این بحران وشورش را به تعویق اندازند. در عوض دولت فوق راست نتانیاهو به سرکوب وقصابی مردم فلسطین بیش از پیش ادامه میدهد وموعد قیام مردم را نزدیکتر میکند. اشعال بیش از پیش خاک کرانه غربی و شهر سازی در این منطقه برای یهودیان، اوضاع را بیش از پیش متشنج کرده.
دولت اسراییل هیچ راهی برای آرام کردن قیام مردم بپاخاسته فلسطین ندارد.نه رفرم اقتصادی_سیاسی-اجتماعی ونه میتواند از وخیم تر شدن اوضاع جلوگیری کند.
مجموعه این عوامل ودیگر عوامل بحران ساز در منطقه باعث شده که اسراییل خودرا برای یک قیام دیگر مردم فلسطین آماده کند.
دولت اسراییل خودرا برای این قیام آماده میکند، تا مانند دیگر شورشها بتواند برای مدتی مردم فلسطین را خاموش کند. دولت اسراییل با منطقه خاورمیانه پر آشوب مواجه است.از یکطرف حکومت ایران با جهان سرمایه داری به توافق رسیده که این دولت مخالف آن است واز طرف دیگر دول اروپایی مخالف سرکوب عریان دولت اسراییل از فلسطسنیان هستند واسراییل را بخاطر ضدیت با صلح با فلسطین شماتت میکنند. ظهور داعش در منطقه وگسترش نفوذ ایران اسراییل را بیش از پیش به خود مشغول کرده . دولت اسراییل میخواهد هر چه زودتر قیام قریب الوقوع مردم فلسطین را در کوتاهترین زمان وبا کشتار وجنایتی بیسابقه در زمانی کوتاه بشدت سرکوب ومنکوب کند تا بتواند با خیالی راحتتر به بحران منطقه به پردازد.
مردم فلسطین اینبار نبایست تنها بمانند .نباست اجازه داد جنایتکاران اسراییل برای چندمین بار در فلسطین حمام خون براه اندازند .مردم فلسطین واسراییل همراه با مردم آزاده منطقه وجهان باید به صحنه بیایند ویک بار وبرای همیشه این قصابان اسراییل را به گورستان تاریخ بفرستند. ۹