دست طاعون اسلامی را باید از زندگی مردم کوتاه کرد

دست طاعون اسلامی را باید از زندگی مردم کوتاه کرد

در حالیکه رئیس سازمان مدیریت بحران جمهوری اسلامی از مرگ ۱۱ نفر در حادثه سیل در استان‌های تهران و البرز، خبر داده اما یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران می‌گوید که تنها در منطقه ای در نزدیکی شهر تهران، ۲۰ نفر کشته شده‌اند. براه افتادن سیلابها در شهرهای سقز، کرج، تهران و نواحی دیگری کشور که سبب خسارات جانی و مالی به شهروندان گردیده است بدلیل عدم وجود آب روهای استاندارد، موجب گرفتن جان تعدادی از شهروندان و وارد آمدن خسارات مالی به خانه و کاشانه مردم شده است که راه پیشگیری از آن بسیار آسانتر از وقوع زلزله و آتش سوزی قابل مهار شدن است. بنابراین عدم احداث آب روهای لازم و مناسب، عامل اصلی بروز خسارات ناشی از سیلابها است. اما تلفات ناشی از سیل اخیر به اینجا ختم نشده است. برخی گزارشها از مفقود شدن ۱۲ تا ۲۰ نفر و زخمی شدن تعداد دیگری خبر میدهند.
جاری شدن سیل و یا وقوع زلزله در شهرهای ایران یعنی ببار آمدن خسارات جانی و مالی غیر قابل جبران و این در حالی است که امروزه و در دنیای تکنولوژی با بهره گیری از دستاوردهای علمی، این وقایع بخوبی قابل پیشگیری هستند.
آتش سوزی هم جزو اتفاقات طبیعی و در اثر گرمایش است اما در نظام جمهوری اسلامی بسیاری از آتش سوزیها بطورعمدی توسط نمایندگان خدا بر روی زمین رخ میدهد. آتش سوزی جنگلها در مناطقی از ایران آگاهانه از سوی زمین خواران صورت میگیرد با این هدف که زمینه فروش زمینهای عاری از درخت را برای تبدیل کردن به ساختمانسازی و بساز و بفرش و کسب سودهای کلان مهیا می کند. در نوار مرزی بین ایران و عراق نیز گزارش شده است که ماموران مزدور رژیم اسلامی در گرمای سوزان تابستان با شکلیک به مناطق جنگلی کوشیده اند آتش سوزی بوجود بیاورند تا بقول خودشان مانع از پناه گرفتن نیروهای مسلح اپوزیسیون در پناه درختان باشند.
زلزله، سیل و آتش سوزی جنگلها اگر چه در دایره رویدادهای طبیعت قرار دارند اما بخوبی قابل کنترل و مهار شدن هستند. تامین تسهیلات لازم با استاندارهای حداقل پیشگیری را میتوان با یک درصد از بودجه و هستی چپاول شده توسط آیت الله های مفتخور تامین کرد. با یک درصد از هستی چپاول شده جامعه توسط باندها و سران حکومت اسلامی میتوان مانع از بروز لطمات و صدمات ناشی از اتفاقات طبیعی نظیر زلزله، آتش سوزی و سیل شد و یا بشدت آنرا به حداقل رسانید.
جان و هستی مردم، ثروت و سامان جامعه و محیط زیست، بدلیل وجود پدیده شوم و سرطان زایی بنام جمهوری اسلامی هر روز در معرض خطر قرار دارد. دست این طاعون اسلامی را باید از زندگی مردم کوتاه کرد.

۲۰ ژوئیه ۲۰۱۵