تظاهرات نقاب پوشان اسلامی- داعشی در پاریس، و خواست تغییر قوانین مدرن و متمدن غرب به شریعت اسلامی

قبل از هر موضوعی، بهتر است که ببینیم این حضرات تظاهر کننده چه می خواهند!؟ آیا دفاع از خواسته آنها در ترویج فاشیسم و مذهب و زور گویی به مردم یک کشور، حق و حقوق انسانی و آزادی نام دارد!؟ آیا تعیین تکلیف کردن برای مردم غرب و جهان ،و اینکه چگونه بایستی زندگی کنند و یا چه عقایدی باید داشته باشند، حق و حقوق انسانی است!؟

اگر این حق و حقوق انسانی ست بایستی داعش و جمهوری اسلامی را اساسا تبرئه و تطهیر نمود و خودمان را به محاکمه بکشیم و یا درک و برداشت خود از آزادی و برابری انسانها را تغییر دهیم!
ادبیات خاک و یا سرزمین ، یک بحث انحرافی و کمک به جریانات راسیسم و مخدوش نمودن مرزهایمان با اینگونه جریاناتی است. و اذعان می کنیم که از این زاویه نمی بایستی به زنان برقع پوش و یا نقاب به چهره های اسلامی و تظاهر کننده برخورد نمود و این انتقاد قابل قبول است! و صرف نظر از موضوع مرز و محدوده که یک ایده راست و راسیستی و نئولیبرالیستی است، ببینیم که معدود تظاهر کنندگان مسلمان، خواست شان و تظاهراتشان در رابطه با چه موضوعاتی است!
و آنگاه ، هشیار باشیم که ناخواسته در دام بررسی و یا دفاع پوپولیستی ازخواست همین تعداد مردم! و صرف اینکه اینها مردم هستند، نیفتیم! مارکس در رابطه با مفهوم و مقوله آزادی می گوید: کسانی میتوانند از آزادی بهره ببرند و شایستگی آن را داشته باشند که برای این آزادی تلاش کنند و یا از آن دفاع نمایند.
و در رابطه با این سخن، بایستی این موضوع را مد نظر قرار بدهیم که آیا فاشیست ها و فاندامنتالیسم های مذهبی ( بویژه اسلامی- داعشی) اساسا به چنین مفاهیم انسانگرایانه و ارزشمندی باور و یا ذره ای ،گرایش دارند!؟ فاشیسم اسلامی و مذهبی که روزانه در هر گوشه ای از جهان، تجاوز و ترور و برده داری فروش زنان و انسان کشی را پیش می برد، و انسانها را در مقابل دوربین ها سر میبرد و در سطح جهان منتشر میکند و یا انسان ها را در قفس میکند و می سوزاند، و به کودک و پیر و جوان نیز هیچگونه ترحمی ندارد، آیا می تواند از حق و حقوق و آزادی دم بزند!؟
تعداد معدودی افراد برقع دار و یا نقاب به چهره، و فاشیست و فناتیک اسلامی، میخواهند که برای صدها میلیون انسان روی کره زمین و کشورهایشان تصمیم بگیرند! و با وقاحت و بیشرمی تمام خواهان گسترش و قانونمند کردن قوانین شریع اسلامی و سنن فاشیستی جنایتکارانه در ار اروپا و بخشی از کره خاکی هستند!
در خطاب به دوستان منتقد کننده ، بایستی عرض نمود که دوستان: لطفا نخواهید که بگویید اینها ،( تظاهر کنندگان مزبور)هیچگونه ربطی به تمامی جریانات فاشیستی و اسلامی ندارند! میلیونها انسان ظاهرا و اسما مذهبی و اسلامی عام و معمول نیز هستند که،علیرغم فقر فکری و یا اجتماعی ، با اینگونه افراد معلوم الحال و یا با چنین خواسته هایی همسو و هم نظر نمیشوند و یا در چنین مناسبت های و با چنین هیبتی شرکت نمی کنند!
ولوو برای اندکی مادیات وعده داده شده. میلیونها کارگر و انسان مهاجر و بظاهر مسلمان هم هستند که سالهاست بعنوان کارگر و تکنیسین، دوشادوش دیگر کارگران و یا مردم در غرب ، در سیستم ضد انسانی سرمایه داری کار می کنند و یا در رابطه با انسانهای دیگر زندگی میکنند و بک گراند تاریخی طولانی مدت زندگی در غرب را دارند، منتها هیچ ربطی به افراد وابسته به جریانات فاشیستی و اسلامی را ندارند و در واقع اینگونه افرادی که در پاریس تجمع نمودند،
عمدتا ، همان اعوان و انصاری هستند که رهبران فاشیست شان، روزانه در کوبانی و غرب دست به ترور و جنایت می زنند و با اینگونه شکل و هیبتی، اینها را پس از ترورهای روزانه و ایجاد رعب و وحشت در اروپا( که البته خود دول غرب در این رابطه بی تقصیر و یا بی دخالت هم نیستند!) میخواهند که اسپانیا و آندلس های دیگر را( پس از جنایت های بیشمار در خاورمیانه و کوبانی، و شکست مفتضحانه در کوبانی )، در قسمت های دیگر جهان، آنهم بنا به اهداف ایدئولوگ هایشان (که سرزمین کفار باید تسلیم اسلام و یا به اسلام تن دهند، در غرب تکرار کنند!

رهبرانشان دستور قتل عام میدهند و نیروی پیاده نظام پشت جبهه خود را ، برای به اصطلاح حق و حقوق شان!!!( تو خود بخوان تبلیغ و ترویج فاشیسم و التیماتوم به مردم اروپا و غرب در تسلیم شدن فرهنگ متمدن اروپایی در قبال قوانین فاشیستی اسلام و تهدید و تبلیغ و ترویج این وقاحت!!) شانتاژ و اکسپوز می کنند و اینگونه به پروپاگاندا اسلامی دامن می زنند!

امروزه و در این جهان انفورماتیک و ارتباطات، و بویژه شناخت از فاشیست های مذهبی و اسلامی، حتی ساده ترین افکار در جهان و در شرایط کنونی،و شناخت از فاشیست های اسلامی این را نمی پذیرد که ، این تعداد حضرات نقاب دار از جنس داعش و دیگر ورژن های داعشی نباشند! و یا اینکه این پرسش را از خود نکنند که آ یا در واقع این تعداد معدود از فناتیک ها و فاندامنتالیسم های مذهبی -اسلامی، اساسا به حق و حقوق انسانی کسی هم وقعی می نهند!؟

و یا اینکه به آزادی و انسان مداری باوری دارند !؟ تا اینجا برای همه کس در جهان مشهود و اظهرو من الشمس بوده است که چنین افراد تظاهر کننده و بسیار محدود در محیط های غربی، به هیچگونه و اندکی و اپسیلونی از حقوق انسانها و اساسا مفهوم آزادی و برابری باوری ندارند! و چگونه کسانی که به امر آزادی و انسانگرایی هیچگونه باوری ندارند و یا بخشی از پشت جبهه و جلوی جبهه داعش و جنس جریانات موسوم به داعش فاشیسم بوده و هستند، داعیه حق و حقوق را دارند!؟
لطفا بیشتر به این موضوع و فوکوس کردن روی آن دقت کنیم و نه اینکه این را واگذاریم به اینکه اگر فردا روز این حظات و یا بخش و طیفی از آنها جنایتی مرتکب شوند، دستگیر خواهند شد! تصمیم گیری و تعیین تکلیف کردن برای صدها میلیون انسان غربی ، بسیار متفاوت از خواست و یا بیان حق و حقوق فردی و دم زدن از آزادی بیان و یا مقوله آزادی است!
ای کاش به حق و حقوق انسانی و عدالت اجتماعی و یا آزادی اپسیلونی باور می داشتند! چرا که کسی که به آزادی و زندگی خصوصی افراد احترام می گذارد، به بمب و شمشیر و تپانچه و قصاص و سنگسار و اعدام باوری ندارد! حال اینکه مغز و تار و پود چنین معدود انسانهای بربر و متوحشی، جدای از این مقولات جنایتکارانه نیست!ظاهرات نقاب پوشان اسلامی- داعشی در پاریس، و خواست تغییر قوانین مدرن و متمدن غرب به فرهنگ اسلامی!!!