پاسخی به اظهارات دیوید کامرون

دیوید کامرون اخیرا گفته است اگر به ثبات دولت عراق کمک نکنیم داعش اینجا در انگلیس ما را مورد حمله قرار میدهد.

جناب کامرون آدمکشان و تروریست هائی از جنس داعش در انگلیس سالهای طولانی است دارند به مردم حمله میکنند و شما امکانات رشد آنها را فراهم آورده اید. شما آقای کامرون و کابینه های قبل از شما به مرتجعینی که در مساجد این کشور به جوانان آموزش سنگسار میدهند و علیه غیر مسلمانان فتوا صادر میکنند و انواع تخم و ترکه های آدمکش اسلامی تربیت میکنند، اجازه داده اید دادگاه های شریعه راه بیندازند، فتوای قتل ناموسی صادر کنند و همان رفتار داعشی را با زنان و دختران خانواده های مسلمان انجام دهند! دولت شما به آنها سوبسید میدهد و مدیای رسمی شما آنها را باد میزند. مدارس اسلامی راه انداخته اید تا حتی کودکان هم از تعالیم اسلامی بی بهره نمانند! و برعکس به خواست سکولارهای این مملکت که سالها است خواهان لغو دادگاههای شریعه و قوانین برابر برای همه شهروندان این کشور هستند وقعی نمیگذارد و رسانه های رسمی تان آنها را سانسور میکند.

شما تخم داعش و سایر گروههای تروریست اسلامی را در عراق و منطقه کاشتید موقعی که در ژانویه ۱۹۹۱ بعنوان متحد اصلی دولت آمریکا با شلیک موجی از موشک های کروز و فروریختن هزاران تن بمب به عراق حمله کردید، سپس با محاصره اقتصادی مردم عراق صدها هزار کودک و پیر و جوان را بخاطر بی دارویی از پا درآوردید و در مارس ۲۰۰۳ همراه با جرج دبلیو بوش این کشور را اشغال کردید، به این کشور خاک و خون پاشیدید و هرج و مرج و یک دولت شیعی را به اسم اعطای دمکراسی بر مردم عراق حاکم کردید. خودتان بیش از هر کس از لجنی که به این کشور زده اید آگاهی دارید!

آقای کامرون داعش در اینجا در انگلیس زمینه رشد پیدا میکند چون از یکطرف با جریانات مرتجع اسلامی سازش کرده اید و از طرف دیگر فقر و محرومیت و تبعیض و تحقیر را علیه بخشی از مردم در همین کشور حاکم کرده اید و زمینه را برای مرتجعین اسلامی و مغزشویی اسلامی آنها “علیه کفار” فراهم کرده اید.

و اما مگر شیوخ مرتجع حاکم بر عربستان که دوستان نزدیک شما هستند رفتار بهتری با زنان و مردم عربستان دارند! مگر نمیدانید که همین امروز داعش دارد وسیعا از نظر مالی و سیاسی توسط همین دولت “فخیمه” عربستان تغذیه میشود؟ مگر آیت اله های حاکم بر ایران همان رفتار داعشی ها را با زنان و مردم این کشور ندارند، مگر کارنامه جنایات جمهوری اسلامی علیه زنان، علیه مخالفین سیاسی و عقیدتی و زندانیان سیاسی، علیه همجنسگرایان و معتقدین به مذاهب دیگر از جنایات داعش کمتر بوده است، مگر دهها هزار انسان بیگناه را قتل عام نکرده اند، مگر به صورت زنان اسید نپاشیدند، مگر هنوز دست و پا قطع نمیکنند و چشم درنمیاورند و مگر شما در مقابل این جنایات سکوت نکرده اید و حتی جنایات آنها را تحت عنوان “فرهنگ مردم این کشورها” توجیه نمیکنید! مگر شما و دولت های آمریکا و فرانسه و آلمان در کنفرانس گوادلوپ در زمستان ۱۹۷۸ تصمیم به حمایت از خمینی پیش قراول اصلی داعشی ها نگرفتید تا چپ ها در ایران به قدرت نرسند؟‌ مگر طالبان و سایر دار و دسته های آدمکش اسلامی در افغانستان را شماها تحت عنوان مقابله با بلوک شرق درست نکردید و به جان زنان و مردم افغانستان نینداختید؟

و بالاخره منظور شما از ثبات دولت عراق، نه یک حکومت سکولار و غیر قومی بلکه تجدید تقسیم قدرت میان مراجع آدمکش شیعه و سنی است حکومتی که در آن زنان و سکولارها محبوس میشوند و دار و دسته های اسلامی شیعه و سنی دمار از روزگار زنان و مردم درمیاورند و با تداوم قوانین اسلامی و فقر و سیه روزی اکثریت مردم، جنگ دار و دسته های مختلف مذهبی ادامه خواهد یافت و آب خوشی از گلوی مردم پائین نخواهد رفت.

داعش و جمهوری اسلامی و طالبان و سایر جریانات آدمکش اسلامی محصول مستقیم سیاست های شما و دولت آمریکا و سایر شرکای شما در چندین دهه گذشته بوده است. شما و شرکایتان سیاه ترین فرقه های اسلامی را که در حاشیه این جوامع در حال زوال بودند نیرو دادید، پول و اسلحه و آموزش دادید و به جان صدها میلیون مردم منطقه انداختید و این سیاست ها همچنان منطقه را دارد به لجنزار تبدیل میکند. لطفا آدرس اشتباه ندهید.

آنروز که قطب بشریت آزادیخواه حول یک پلاتفرم چپ، رادیکال و انساندوستانه بلند شود هم بساط جریانات ضد انسانی را از عراق و ایران و عربستان و همینطور از انگلیس و سایر کشورهای غربی جمع میکند و هم پاسخ شایسته ای به سیاست های ضد انسانی شما خواهد داد. مواظب ثبات دولت خودتان باشید!‌
– – – – – – – – –