بی بی سی جفت پا به دفاع از اسلام پرید!

چند روز پیش یک فرد راسیست در حومه استکهلم سوئد در اقدامی ضدانسانی و مشمئز کننده، یک زن محجبه را کتک زد و در حالیکه سرش را به ماشین می زد می گفت: “کسانی مانند شما نباید دراین کشور باشند”.
بعد از این اتفاق چند فعال اجتماعی در یک حرکت، اقدام به سر کردن حجاب و انتشار عکس در مدیای اجتماعی و حمایت از زنان محجبه در سوئد کردند.
جا دارد اینجا اعلام کنم که اولا هر چند ضرب و شتم را در هیچ شکلی کار درستی نمیدانم و صدالبته در مورد یک زن باردار و آنرا محکوم میکنم، ولی پوشیدن حجاب در حمایت از زنان محجبه را هم کاری ارتجاعی و مدافع منافع و سیاست های مذهب و اسلام میدانم. حجاب در ذات خود توهین به زن و سند شرعی تحقیر و فرو دست کردن یک انسان است. اگر قرار است حمایتی صورت میگرفت باید حمایت از حقوق انسانی و حقوق شهروندی این زن و انتخاب آزادانه پوشش و اعتراض به سیاست های راسیستی برخی احزاب سوئدی که در چند سال اخیر دارند بیشتر رشد ونمو پیدا میکنند و همه اقشار مهاجران را مورد حمله قرار داده اند- نه صرفا زنان محجبه را- صورت میگرفت.
ثانیا اینکه بی بی سی در یک تحریف حرفه ای رسانه ای با آب و تاب، در بوق و کرنا کرده و با پروپاگاندای همیشگی در دفاع از اسلام و مظلوم جلوه دادن این پدیده شوم، حجاب سر کردن چند زن ساکن برخی نقاط استکهلم و یک سیاستمدار مدافع اسلام را به داستان “زنان سوئدی مدافع حجاب و اسلام”، بزرگ نمایی کرده است.
سوال اینجاست که چرا بی بی سی خبر تجاوز گروهی مردان “مسلمان” به یک زن بی حجاب در همین سوئد را جار نزد؟ چرا آن موقع که در همین سوئد خبر و فیلم مخفی امامان مساجد در استکهلم که به مردان “مسلمان”آموزش می دادند زنان خود را کتک بزنند و تحت قوانین مذهبی و اسلامی تابع و فرمانبردار خود داشته باشند و به زنان آموزش میدادند که پیرو قوانین غربی نباشند و مطیع شوهران و مردان خانواده و دین اسلام باشند و افشای ویدئوی این سخنان امامان را در بوق و کرنا نکرد؟ چرا اخبار خانواده های “مسلمان” که دختران خود را از ارتباطات اجتماعی و حضور در استخرها و کلاسهای تفریحی مختلط محروم می کنند با آب و تاب منتشر نمی کند؟ چرا از اینکه همین خانواده ها تا چند وقت پیش دختران زیر سن خود را وادار به ازدواج می کردند ولی با تلاش فعالین عرصه زنان این کاردر سوئد ممنوع شد، خبری منتشر نکرد؟ چرا فعالیت های هر روزه کمپین های ضد دخالت اسلام و ضد دست اندازی مذهب و اسلام در زندگی شخصی و اجتماعی شهروندان سوئدی در همین منطقه جغرافیایی را منعکس و پروپاگاندا نمی کند؟ چرا از اعتراض عریان زنان جوان خارج شده از ایران که در خیابان اصلی شهر استکهلم علیه حجاب و قوانین اسلامی در ایران و دیگر کشورهای اسلامزده در دوم مارس و چهارم آوریل همین سال صورت گرفت خبری نداد؟ و خیلی اخبار دیگر که منتشر نکرد!
عملا هر جا که دفاع از قوانین اسلامی و سیاست های ارتجاعی این پدیده قرون وسطائی باشد، بی بی سی خوب بلد است جفت پا به میان بپرد، ولی هر جا که فریاد برای آزادی و میدان جنگ برای حقوق انسانی در قرن و بیست و یک باشد با بی تفاوتی سوت میزند. ضمن محکوم کردن این اقدام ضدانسانی علیه این زن محجبه معتقدم نباید اجازه داد در لوای این رویداد آب به آسیاب جنبش اسلامی ریخته شود و برایش تبلیغ شود. همین اقدام ضدانسانی را مذهب و اسلام بصورت فجیعتری هر روزه در ابعاد گسترده تری برعلیه زنان و کودکان و انسانیت روا میدارد.