پیام تسلیت و رژه شرمگینانه در مقابل چند بسته کارتن که معلوم نیست چه کثافتی در آنها جاسازی شده، است

پیام تسلیت و رژه شرمگینانه در مقابل چند بسته کارتن که معلوم نیست چه کثافتی در آنها جاسازی شده، است

پیام تسلیت فرهاد عبدی شاهین یا  مظلوم کوبانی عبدی، فرمانده نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه SDF در بالماسکه تشییع ابراهیم رئیسی و پیام‌های تسلیت و شرکت تعداد قابل توجهی از سران احزاب ناسیونالیست در اقلیم کردستان از جمله بافل طالبانی، و نیچروان بارزانی و…  به مناسبت به هلاکت رسیدن رئیسی و همراهانش اگرچه عکس العملهای زیادی در میدیای اجتماعی را بر انگیخته، اما برای ما و مردم در ایران و عراق، تعجب برانگیز و عملی خارج از مناسبات این احزاب در طول بیش از ۴ دهه گذشته با جمهوری اسلامی، نیست.

 

در بیش از ۴ دهه گذشته مناسبات و روابط احزاب ناسیونالیست در کردستان سوریه، پ.ک.ک و در اقلیم کردستان، همواره ثنا گویی و گدایی در بارگاه های رژیم جنایتکار جمهوري اسلامي بوده است.

 

سران مفت خور این احزاب جزو بخشی از باند و بلوکهای منطقه ای دو رژیم فاشیست و تبهکار ترکیه(رجب طیب اردوغان) و جمهوری اسلامی(خمینی و خامنه ای) با ارتش ترکیه و سپاه قدس هستند‌. کارنامه اینها به ویژه احزاب اقلیم کردستان مملو از همکاری های تروریستی با تروریستهای جمهوری اسلامي و میت ترکیه است. دها نفر از فعالین سیاسی توسط تروریسم جمهوری اسلامي  و ترکیه در عراق ترور و جان باخته اند.

 

تعداد زیادی از عکس‌العمل ها در باره پيام هاي تسلیت مربوط به “آیت الله قاتل” رئیسی برای کاربران به شکل تعجب برانگیز مطرح شده که گویا خطایی انجام شده و سهوا و یا با سنت عرف و عادت محلی ابراز شده. اما برای ما، که در بیش از ۴ دهه گذشته رویدادهای منطقه ای را پیگیری کرده ایم مساله از عرف و عادت و احساس فراتر است. برای ما پيام هاي مظلوم کوبانی و سران احزاب ناسیونالیست اقلیم کردستان این باندهای بیزنسمن اقتصادی که زندگی و معیشت مردم در کردستان عراق را به گرو گرفته و هر روز و  هر  ساعت زیر  فرمان خامنه ای جنایتکار و سپاه‌ قدس به حیات ننگین شان ادامه ميدهند، فراتر از یک پیام تسلیت و رژه شرمگینانه در مقابل چند بسته کارتن که معلوم نیست چه کثافتی در آنها جاسازی شده، است.

 

سران احزاب ناسیونالیست هم سن و سال امثال ما ها هستند. اینها با جنایت‌های بیشمار جمهوری اسلامي،  با هیئت مرگ و با “آیت الله قاتل”(رئیسی)، قتل عام زندانیان سیاسی در شهریور و مهر ماه  سال ١٣٦٧ آشنا هستند، از فعالین سیاسی و عفو بین الملل شنیده اند که چند هزار نفر را دسته دسته با فرمان رئیسی اعدام کردند. اینها خشم و تنفر مردم را از نزدیک تجربه کرده اند، اینها اعتراضات و خشم و انزجار دادخواهان و خانواده های جانباختگان را دیده اند، اینها این باندهای تبهکار در اقلیم کردستان این  تحقیر شدگان دستبوس خامنه ای و رجب طیب اردوغان، انقلاب زن زندگی آزادی و مبارزه تعرضی و سترگ زنان علیه تبعیض جنسی و جنسیتی را در خیزش های مردمی ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ دیده اند، با علم به این همه انزجار و تنفر از جمهوری اسلامي  به درگاه خونین و پر از جنایت حکومت تبهکار اسلامی تشریف فرما شده اند.

 

ننگ و نفرت بر شما.

نسان نودینیان

٣ خرداد ١٤٠٣

٢٣ می ٢٠٢٤

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate