آبان ادامه دارد ...! فراخوان جمعی

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
November 05, 2020

آبان ادامه دارد ...!
فراخوان جمعی
شنبه چهاردهم نوامبر٢۰٢۰ساعت ۱۴(دو بعدازظهر)، میدان یرن توریت گوتنبرگ تجمع می کنیم!
  
آبان ماه در دو نظام شاه و شیخ سر فصل های خونین فرزندان کشورمان را رقم زده اند!
۱۳ آبان ۱۳۵۷ در زمان شاه، و ۲۴ آبان ۱۳۹۸در زمان شیخ ، فاجعه خونینی را از خود بجا گذاشته است که تمامیت جامعه ما آن را به خاطر دارد.
ما درشهرگوتنبرگ همزمان با سالگرد خیزش عظیم آبان (نوامبر)امسال، همراه با فراخوان مشترک ٤۰ نهاد چپ و دمکراتیک
برای کارزار مشترک و سراسری درهمبستگی با خیزش آبان ٩۸ در ۱٤نوامبر!
برای حمایت ازپیکارجنبش مردم برای نان و آزادی، لغومجازات اعدام وآزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی! به خیابان بیاییم !
یک سال از خیزش آبان دراعتراض به گران شدن  قیمت بنزین  گذشت. خیزشی که در آن  به روایت  رویترز ۱۵۰۰ نفر کشته شده اند. حد اقل ۲۷ نفر از جان‌باختگان کودکانی بودند که به دست تک‌ تیراندازان رژیم جنایتکار به خاک افتادند. بنا به گزارشات منتشره ۸۶۰۰ نفر توسط دستگاه های امنیتی رژیم بازداشت شدند .
ما همه شما ایرانیان آزادی خواه ، فعالان اجتماعی و سیاسی و تمامی پناهجویان ساکن گوتنبرگ و حومه را فرامی خوانیم تا به همراه یکدیگر ؛ متحدانه از مبارزات جنبش نان و آزادی شهروندان ایران علیه نظام ضد انسانی جمهوری اسلامی حمایت کنیم و صدای مردم زحمتکش ایران در جامعه میزبان باشیم !
زمان : شنبه چهاردهم نوامبر٢۰٢۰ساعت ۱۴(دو بعدازظهر)                                                                                    مکان : میدان یرن توریت گوتنبرگ / سوئد اسپورهای یک - سه- شش- نه- یازده                                                                  جمعی از فعالان اجتماعی - سیاسی و پناهندگان - گوتنبرگ / سوئد
تلفن های ارتباط : 0736778815 / 0739809990


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com