فراخوان براى شركت در آکسیون اعتراضی دهم اکتبر در «میدان یرن توریت» شهر گوتنبرگ

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
October 04, 2020


Den 10 Tionde Oktober är det internationella dagen mot dödsstraff
Manifestation «Järntorget» i Göteborg mot dödsstraff
فراخوان براى شركت در آکسیون اعتراضی دهم اکتبر در «میدان یرن توریت» شهر گوتنبرگ

دهم اكتبر روز جهانی مبارزه عليه مجازات اعدام است. در ایران حاکمیت اسلامى در چهاردهه از حیات خویش ، نمونه گويا ازنمایش دارهای اعدام در تمامیت جغرافیای کشورمان بوده است.در ایران قوانين اسلامى ، كودكان را نیز به چوبه دار مي سپارد. اين رژيم به عنوان "آخرين جلاد كودكان" مفتخر است، چرا كه تنها دولتى  است كه در قوانين آن رسما محكوميت مجرمين به اعدام حتى درسنين زيرحد قانونى بزرگسالان گنجانده شده است.
 در ايران مخالفان سياسى رژيم و بهاييان از جمله قربانيان زندان و اعدام هستند. ما پناهندگان سیاسی که تبلور خشن فرار از نظام صد هزاراعدام و کشتار درایران هستیم . برآنیم : مجازات اعدام درایران بايد فورا ممنوع و برچيده شود. دنياى ما بايد همه ابزارهاى خود را عليه دولتهاى اعمال كننده آن بكار گيرد.
از اینرو تمامی فعالان انجمن پناهندگان ایرانی گوتنبرگ در روزدهم اکتبر، روز جهانى  عليه مجازات اعدام، ضمن شرکت در کمپین جهانی بیانیه مشترک همراه 31 تشکل و نهاد دیگر در سراسر اروپا آمریکا و ...  در سطح خیابان ها و میادین عليه جمهورى اسلامى و نفی اعدام در شهر گوتنبرگ شركت می نماییم 
ما همگان را فرا می خوانیم : در اکسیون اعتراضی روز  10 ماه اکتبر2020 درکنار هم باشیم تا صدای زندانیان سیاسی و صدای مردم آزادیخواه و کارگران و معلمان و….. را بگوش جهانیان برسانیم.ما از فعالان همه احزاب؛ سازمانها ؛ نهادها و مردم آزادیخواه دعوت میکنیم در این گردهمایی اعتراضی علیه مجازات اعدام همراه ما و در کنار ما باشند.جنایت را باید متوقف و ممنوع کرد، نه حیات را!
زندانی سیاسی بی قید و وثیقه باید فوری آزاد گردد!
زندان، شکنجه،اعدام ملغی باید گردد!
سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری فاشیست اسلامی ایران!
زمان: روز شنبه 10 اکتبر ساعت 14 دو بعدازظهر
مکان : میدان یرن توریت گوتنبرگ ـ سوئد
تلفنهای تماس
 امید محمدیه: 0735823334
محبوبه جاهدی فر: 0762285877
عباس تکالو بیغش: 0735696261
سارا فرزاد :     0729067808 
انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
چهارم اکتبر 2020
 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com