درمحکومیت ترورسوران اخترسمرتوسط پژاک

کمیته کردستان حزب حکمتیست
June 15, 2020

اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست
درمحکومیت ترورسوران اخترسمرتوسط پژاک
پژاک شاخه پی ک  ک در کردستان ایران در ادامه سیاست اخاذی از مردم زحمتکش مناطق مرزی مریوان و اورامانات، روز ۱۲ خرداد سوران اختر سمر۲۶ ساله اهل روستای  "رووار" اورامانات توسط این جریان ربوده و کشته می شود. نامبرده به دلیل عدم پرداخت باج و مقاومت در برابر اخاذی نیرویهای پژاک به طرزفجیعی به قتل می رسد.خانواده این قربانی اعلام کرده اند که بر خلاف تکذیب پژاک ،اسناد و شواهد غیر قابل انکاری وجود دارد که سوران توسط نیروهای پژاک به قتل رسیده است .
این اولین جنایتی نیست که پژاک مرتکب شده است .یک سال پیش "سامان دانشور" از اهالی روستای "گویزه کوره" مریوان هنگام کار در مزرعه جلو چشم خانواده اش توسط نیروهای مسلح پژاک  تیرباران و به طرزفجیعی به قتل رسید. گناه سامان دانشورترک صفوف نیروهای مسلح پژاک بوده است.
کمیته کردستان حزب حکمتیست ترورسوران اخترو دست درازی به جان و امنیت مردم و اخاذی از مردم زحمتکش مردم کردستان  از جانب پژاک را به شدت محکوم می کند .رفتارجنایتکارانه و غیر انسانی پژاک با مردم غیر قابل تحمل و  بایداز جانب مردم مبارزو آزادیخواه کردستان بشدت محکوم و افشا شود . .آزادی و امنیت و کمک داوطلبانه ، حق طبیعی و ابتدایی مردم کردستان است و نقض این حقوق و آزادی از جانب پژاک و یا هر حزب و جریانی باید به شدت محکوم و با آن به شدت مقابله شود.
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
۲۵ خرداد ۱۳۹۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com