"جلاد منصوری" در آلمان باید این جانی بجرم جنایت علیه بشریت محاکمه شود!

حزب حکمتیست
June 12, 2020

"جلاد منصوری" در آلمان

باید این جانی بجرم جنایت علیه بشریت محاکمه شود!

 

اخباری درباره اقامت غلامرضا منصوری معروف به "قاضی منصوری" در آلمان پخش شده است. طبق گزارش دویچه وله، احزاب لیبرال و سبزها از دولت آلمان در این مورد توضیح خواسته اند؛ وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که به فردی با این نام ویزا نداده است. اما شایع شده که این جلاد در کلینیک دکتر سمیعی بستری است؛ سمیعی  پیش از این شاهرودی جلاد را بستری کرده بود و بدنبال تلاش های اپوزیسیون ایرانی و برخی نمایندگان پارلمان آلمان برای دستگیری او، شاهرودی را با یک هلی کوپتر از روی بام کلینیک فراری داد.

 

خبر حضور این جلاد در آلمان جنجال بسیاری بپا کرده و روزنامه "دی ولت" آلمان مطلبی با تیتر "آلمان درمانگاه مخفی قضات مرگ ملاها" منتشر نموده است. منصوری یکی از متهمین پرونده فساد در قوه قضاییه با دریافت ٥٠٠ هزار یورو از کشور گریخته است. این جانی باید به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شود. این خواست مردم درد کشیده ایران است. باید دولت آلمان را برای دستگیری و محاکمه او زیر فشار قرار داد. نباید اجازه دهیم که او نیز مانند شاهرودی از چنگ عدالت بگریزد. باید دولت آلمان را برای محاکمه دکتر سمیعی، که همدست این جانیان است و با دریافت پول های هنگفت به این جنایتکاران ماواء می دهد نیز تحت فشار قرار داد. این دکتر فاسد را می توان بجرم همکاری با تروریست ها محاکمه کرد.

 

جمهوری اسلامی در سراشیبی سقوط است و کار بدستان یکی یکی در حال فرارند. این جانیان بالفطره را باید در هر سوراخی که پنهان شده اند، پیدا کرد و بجرم جنایت علیه بشریت محاکمه کرد. جریانات اپوزیسیون چپ در آلمان برای دستگیری منصوری دست به فعالیت گسترده ای زده اند. فعالین حزب کمونیست کارگری ایران - حکمتیست در آلمان در این فعالیت ها شرکت دارند و حزب قاطعانه از تلاش برای دستگیری و محاکمه منصوری دفاع می کند. دستگیری و محاکمه این جانی یک پیروزی برای جنبش آزادیخواه و برابری طلب مردم ایران است.

 

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

 

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگر ایران - حکمتیست

١١ ژوئن ٢٠٢٠- ٢٢ خرداد ١٣٩٩

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com