هفت تپه را در یابید! به کارگران مراکز صنعتی و بخش خدمات در سراسر ایران!

حزب حکمتيست(خط رسمى)
June 26, 2020

هفت تپه را در یابید!
به کارگران مراکز صنعتی و  بخش خدمات در سراسر ایران!

رفقا!
اعتصاب کارگران هفت تپه یازدهمین روز خود را سپری کرده است. این بخش طبقه و همسرنوشتان ما با اتحاد و یکپارچگی صفوف خود در مقابل بی مسئوولیتی دولت و کارفرمای اختلاسگرو توطئه های آنان با چنگ و دندان از حقوق انسانی و دستمزد و معیشت اش دفاع می کند. بالغ بر بیست هزار کارگر و خانواده هایشان حداقل سه ماه است دستمزدی دریافت نکرده و با سفره های خالی و تهیدستی دست و پنجه نرم می کنند.
مبارزه متحدانه کارگران هفت تپه در تمام این دوران، تجارب گرانبهایشان در حفظ اتحاد و همبستگی و رفاقت کارگری و در پافشاری بر خواستهای برحق خود در مقابل زورگویان و غاصبان سفره خانواده هایشان، با اتکا به خرد جمعی، به مجمع عمومی و سنت شورایی به نقطه عطفی در جنبش طبقه کارگر در ایران تبدیل شده  است.
همسرنوشتی و همبستگی طبقاتی با کارگران هفت تپه یک وظیفه بی اما و اگر کل طبقه کارگر است. به یاری رفقای خود بشتابید. حمایت های همه جانبه خود را  به طرق مختلف به همسرنوشتان خود برسانید. کارگران هفت تپه و خانواده هایشان علاوه بر حمایت معنوی و همدلی و همبستگی، به حمایت های مادی هم طبقه ای هایشان هم نیازمندند. کمک های نقدی و جنسی شما، گذاشتن صندوق های جمع آوری کمکهای مالی در مراکز کار، محلات و... و اعزام نمایندگان تان به هفت تپه از شمار این اقدامات انسانی و رفیقانه در حمایت از هم طبقه ای هایتان است.
حمایت های شما قطعا در پیروزی کارگران و ایجاد فشار بر دولت و کارفرما و در تقویت موقعیت طبقه ما علیه بورژوازی حاکم در ایران نقش جدی خواهد داشت. پیروزی کارگران هفت تپه پیروزی کل طبقه کارگر و شکست آنها شکست کل طبقه ما است. حمایت های همه جانبه شما جلوه ای از همبستگی طبقاتی را  به جامعه نشان می دهد و  سنتی ماندنی و پایدار در مبارزات امروز و آتی کل طبقه کارگر بنیان می گذارد.  هفت تپه را دریابید!

زنده باد همسرنوشتی طبقاتی کارگران
زنده باد سوسیالیسم
کمیته رهبری حزب حکمتیست (خط رسمی)
۶ تیر ماه ۹۹ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۰)



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com