برای پیروزی های بعدی آماده شد! تا آزادی همه زندانیان طبقه کارگر

حزب حکمتيست(خط رسمى)
May 24, 2020

برای پیروزی های بعدی آماده شد!

 

تا آزادی همه زندانیان طبقه کارگر

 

بالاخره شایعات مربوط به لغو احکام تعدادی از زندانیان هفت تپه و بعلاوه چند نفر از بازداشت شدگان اول مه و...، رسما اعلام شد. تا امروز لغو احکام اسماعیل بخشی، علی نجاتی، محمد خنیفر، مرضیه امیری، عاطفه رنگریز، ندا ناجی، لیلا حسین زاده و سهیل آقازاده تائید شده است.

 

حزب حکمتیست (خط رسمی) این پیروزی، این عقب نشینی حاکمیت را به کارگران نیشکر هفت تپه، به مردم شوش، به همه حامیان هفت تپه و به طبقه کارگر ایران تبریک میگوید.

 

تلاش حاکمیت در تبدیل این عقب نشینی به "الطاف ملوکانه مقام معظم" و "رحمت رئیس قوه قضائیه"، دو نفر از کثیف ترین و جانی ترین چهره های حاکمیت چیزی جز سرخ نگاه داشتن صورت خود با سیلی نیست. جواب کارگران آگاه هفت تپه به این تبلیغات کوتاه است: "لغو احکام این دو کارگر جسور هفت تپه، نتیجه تلاش های دسته جمعی کارگران هفت تپه است. این پیروزی را باید جشن گرفت!"

 

یکسال است که کارگران هفت تپه با اتحاد و مبارزه متحدانه خود اعلام کرده اند که تا لغو احکام فعالین و حامیان هفت تپه و طبقه کارگر از پای نخواهند نشست. علیرغم توطئه و پرونده سازی های دائمی وزارت اطلاعات و قوه قضائیه و اسدبیگی و .... اعلام کردند عقب نشینی و تسلیم شدنی در کار نیست. مبارزات قهرمانانه کارگران هفت تپه، اتحاد و ایستادگی شان، همراه با موج وسیعی از حمایتها در میان طبقه کارگر و مردم آزادیخواه ایران همراه است. آزادی کارگران هفت تپه و حامیان آنها، ملغی کردن همه احکام و پرونده سازی ها، بازگشت به کار کارگران اخراجی، بازپرداخت غرامت به کارگران و تامین مطالبات هفت تپه ای ها، امروز خواست و مطالبه طبقه کارگر ایران است. طبقه کارگر و مردم آزادیخواه ایران در این جدال در کنار هم طبقه ای های خود در هفت خواهند ایستاد.

 

عقب نشینی "مقام معظم" و "رئیس قوه قضایی"، به زانو در آمدن یکی از دیکتاتورترین حکومتها، تنها و تنها نتیجه  هوشیاری و قدرت متحد کارگران هفت تپه و دفاع بی قید و شرط آنان از نمایندگان و حامیان خود و بعلاوه حمایت طبقه کارگر و مردم آزادیخواه از اعتصاب و اعتراضات آنها است. هراس از طوفان پسا کرونا و رشد اعتراضات کارگری در هفت تپه، فولاد، هپکو، آذر آب و سایر مراکز تولیدی است که حاکمیت را وادار به چنین عقب نشینی  کرده است.

 

رفقای هفت تپه!

 

 نباید به این حداقل از عقب نشینی رضایت داد. باید به حاکمیت نشان داد کارگران هفت تپه کماکان و با همان شور و انرژی حامیان و مدافعین خود را در آغوش میگیرد و از آنان حمایت میکند. باید به جانیان حاکم نشان داد ما به حداقل ها رضایت نمیدهیم! و تا لغو احکام ضد انسانی علیه تمامی متهمان پرونده هفت تپه، هیئت تحریریه نشریه گام، بازداشت شدگان دادگاه هفت تپه، سپیده قلیان و دستگیر شدگان اول مه کوتاه نخواهیم آمد.

 

این پیروزی را باید جشن گرفت و آنرا دستمایه اتحاد محکمتر صفوف خود و پیشروی های بیشتر کرد. لغو احکام این عزیزان قدرت طبقه و جنبش ما برای دستیابی به آزادی، برابری را به همگان نشان داد. باید برای پیروزی های بعدی آماده شد.

 

آزادی، برابری، حکومت کارگری

 

حزب حکمتیست (خط رسمی)

۲۴ مه ۲۰۲۰ ( ۴ خرداد ۱۳۹۹)

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com