آکسیون اعتراضی مشترک؛ در محکومیت جنایات رژیم اسلامی ایران علیه زحمتکشان مهاجر افغان

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
June 04, 2020

آکسیون اعتراضی مشترک؛ در محکومیت جنایات رژیم اسلامی  ایران علیه زحمتکشان مهاجر افغان و حملات وحشیانه گروههای تروریستی به مردم بیگناه افغانستان!
در برنس پارکن(مجسمه یوحنا)،گوتنبرگ شنبه سیردهم (۱۳) یونی ساعت ۳۰/۱۳
افغان ها و ایرانیان شرافتمند گوتنبرگ و حومه
درایران فاشیسم دولتی و مهاجر ستیزی سیستماتیک علیه افغان های شریف و زحمتکش دیگربار قربانی گرفت.
درجهانی به سر می بریم که در سیستم لجام گسیخته غرب ، پلیس نژاد پرست در برابر چشم مردم، انسان سیاه پوستی را خفه می کند و درشرق پدری سر می برد و در طی چهار دهه همه کسانیکه هر روزه شرم جنایت را با شلاق زدن بر پیکر کارگری شریف و زحمتکش بر جامعه تحمیل می کند و در مرزهای کردستان کولبر زحمتکش را به گلوله می بندند و مرزبانان خطه دیگر، زحمتکشان افغانستانی را به گلوله می بندند تا حاکمیت خشونت طلبی را برای مرعوب ساختن جامعه اعمال نمایند!
برپایه گزارشات تصویری و اظهارات شاهدان عینی در سطح شبکه های مجازی و خبرگزاری های جهان، همزمان با روز همبستگی جهانی کارگران، مرزبانان رژیم اسلامی اقدام به قتل آشکار و وحشیانه چندین تن از کارگران مهاجر افغان نموده اند که به منظور یافتن کار یا پیوستن به خانواده های خود در ایران اقدام به عبور از مرز کرده بودند.
شواهد بیانگر این بود که مرزبانان جدا از شلیک گلوله بر سر و روی این افراد، پنجاه نفر را دستگیر و برهنه نموده و به رودخانه هریرود انداخته اند و تعداد نامعلومی از افراد جان خود را از دست داده اند و تعداد چندی از آنان مفقود الاثر هستند.
درجه این وحشیگری آنچنان بالا گرفت که حتی طالبان افغان نیز،هم مسلکان ایرانی خود را مورد اعتراض قرارداده اند و مقامات رژیم در یک دیپلماسی دروغ و نیرنگ منکر جنایت شده و بر آنند اخبار منتشره شده ، توطئه ای برای خدشه دار کردن روابط حسنه میان دو کشور همسایه می باشد و این در حالیستکه عده ای جان خود را از دست داده اند و جنازه های آنها پیدا و به خاک سپرده شده است!
ما جمعی از فعالان سیاسی و پناهندگان گوتنبرگ و جمعی از یاران افغان  ضمن محکوم کردن این جنایت نژاد پرستانه و ضد انسانی  و حملات وحشیانه ی گرووهای تروریستی به مردم بیگناه افغانستان  بعد از رایزنی و مشاورت ، موفق شدیم که در شرایط کرونایی اجازه پلیس بگیریم و اجتماع اعتراضی را درشهر گوتنبرگ برای روز شنبه ۱۳ یونی ۲۰۲۰ ساعت۳۰/۱۳ در محل برنس پارکن پای مجسمه یوحنا، سازمان بدهیم .
شما ها را فرامی خوانیم تا به همراه یکدیگر؛ حمایتگراین اقدام انسانی مشترک در شهر گوتنبرگ باشیم .                   ما این جنایات را نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم!
زمان : روز شنبه ۱۳ یونی ۲۰۲۰ ساعت۳۰/۱۳
مکان:  در محل برنس پارکن پای مجسمه یوحنا در شهر گوتنبرگ
جمعی ازفعالان سیاسی وپناهندگان- گوتنبرگ - گروه انجمن افغان های تورلهتان - فارو(FAROE)
تلفن های ارتباط : 0736778815 / 0739809990 - 0708453431


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com