فراخوان تظاهرات بمناسبت ٨ مارس روز جهانی زن در شهر گوتنبرگ

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ
March 04, 2020

 

زنده باد ٨مارس روز جهانی زن!

8:e mars demonstration på internationella kvinnodagen!
Samling 13.00 Gustav Adolfs Torg

                      فراخوان تظاهرات بمناسبت ٨ مارس روز جهانی زن در شهر گوتنبرگ

 هشت مارس  روز اعتراض به تبعیض سازمان یافته و سیستماتیک؛ روز اعتراض به نابرابری و روز اعتراض به آپارتاید جنسی است.٨ مارس امسال در ایران در شرایطی به استقبال روز جهانی زن میرویم که جامعه در حال انفجار است. اختناق؛ ستم؛ تبعیض؛ زندان؛ شکنجه؛ تجاوز؛ فقر و تباهی به مصاف طلبیده شده است. مردم ایران بیش از چهل سال است؛ در عطش آزادی؛ برابری ؛ رفاه و احقاق حقوق انسانی عزم کرده اند؛ که بساط این رژیم آپارتاید جنسی و فاشیست اسلامی را در هم پیچند. صدای رهایی بخش هر ساعت و هر روز قویتر به گوش میرسد. زنان و دختران در یک نبرد نابرابر کل رژیم جهنم اسلامی  را به مصاف طلبیده است.

 جامعه ایران آبستن تحولات اجتماعی عمیقی شده است. قوانین قرون وسطایی و شرعیش را زیر پا نهاده و گام به گام حکومت اسلامی ضد زن را به عقب نشینی واداشته اند. هشت مارس امسال روز تجلی مکان و موقعیت آزادی زن در این جدال عظیم طبقاتی است. این جدال جز مهمی از مبارزه مردم علیه رژیم آپارتاید اسلامی و برای خلاصی از بختک حکومت الله است. ایران در تب و تاب یک تحول عظیم فکری و ارزشی علیه مذهب و دخالت مذهب در زندگی انسان است.جنبشی که حکومت زن ستيز را به لبه پرتگاه کشانده است و در راس مبارزه برای لغو قوانین اسلامی و علیه بربریت و توحش آن، نه فقط شکست ایدئولوژیک و سیاسی جمهوری اسلامی را موجب شد که پابه پا و به موازت آن، همه نیروهای طرفدار"اسلام مدرن"، "آشتی حق زن و اسلام" را هم بی آبرو و از اعتبار ساقط کرد. این پیشروی بی تردید مدیون هژمونی جنبش عدالتخواهی کارگری در رویارویی و مقابله با جمهوری اسلامی است. رفع ستم؛ استثمار؛ نابرابری؛ تبعیض و آپارتاید جنسی در ایران ؛ و سرنوشت برابری زن و مرد در تمام شئونات زندگی و رفع کلیه نابرابریهای اقتصادی و اجتماعی و ستم و استثمار طبقاتی ناشی از نظام سرمایه داری و از جمله آزار جنسی  در گرو به زیر کشیدن رژیم جمهوری اسلامی و برقراری جامعه ای انسانی و .عدالتخواه گره خورده است
 امروز جنبش برابری زن و مرد در ایران علاوه بر جنبشی برای لغو حجاب اجباری و آپارتاید جنسی، که یکی از ارکان جنبشی است که از کارخانه تا مدرسه، از دانشگاه تا خیابان برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی، بعنوان عامل و بانی زن ستیزی و فقر و استبداد و استثمار، با همه بنیادهای اقتصادی و سیاسی آن قد علم کرده است.

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ همراه و هماهنگ با سایر سازمانها و جریانات مترقی و برابری طلب در تظاهرات روز یکشنبه ٨ مارس در میدان مرکز گوستاو آدولف توریت در شهر گوتنبرگ شرکت میکنیم. ما از همه مردم آزادیخواه و برابری طلب از همه پناهندگان و پناهجویان گریخته از جهنم رژیم آپارتاید جنسی جمهوری اسلامی دعوت میکنیم در این گردهمایی و تظاهرات با هم و در کنار همدیگر شرکت کنید. ٨ مارس روزی است که ادعانامه میلیونها زن علیه اسلام سیاسی و قوانیش رو در روی نظام حاکم علنا و آشکارا فریاد زده خواهد شد. مردم آزادیخواه و برابری طلب بیایید و این روز را به بلند کردن پرچم آزادی و رهایی زن بدل کنید!

گرامی باد هشت مارس!

زنده باد آزادی و رهایی!

زمان: روز شنبه ٨  مارس ساعت 00؛13 دقیقه بعدازظهر

Samling 13.00 Gustav Adolfs Torg
Avmarsch 13.30 mot Götaplatsen

مکان: میدان مرکزی گوستاو آدولف توریت در شهر یوتبوری

تلفنهای تماس :

امید محمدیه : 0735823334 

هلن حبیی:0768803072 

محمد رضا هادی پور : 0764447179

بهاره سلکی :0760106161

 

    انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com