جواب به یک سوال !

توفیق پیرخضری
March 30, 2020


جواب به یک سوال !

سوالی در باره شرایط امروز ایران ودولت خلافت اسلامی.

 دردنیایی مجازی دیده می شود و دوستی از من هم پرسیده بود که چگونه فکر می کنم  .

می دانم که طرح سوال مشکل نیست ولی  جواب دادن به ان ساده نیست .

 می دانم که آنچه من در این شرایط بسیار پیچیده و در مانده ایران در نظر دارم و میخواهم فعلا کوتاه و مختصر بیان دارم برای کسانی نادرست و یا حتی گناه کار شوم . اما می دانم که برای کسانی که وضعیت را با واقعیات دامنگیر جامعه ایرانی می بینند اصولی و درست است .

نکاتی که من در نظر دارم در همین یک هفته اخیر بویژه در این دو روز آخر به اهمیت آن بیشتر پی بردم

یک ، فشار اقتصادی شدید بر زندگی و معیشت مردم ،دو، تصمیم خامنه ای برای خروج پزشکان بی مرز و رد کمکهای دارویی از طرف آمریکا و برخی کشورهای اروپایی .۳فرار زندانیان به آسانی از زندانها .۴ کمبود یا نبود امکانات دارویی و حفاظتی از باکتری و ویروس ها در مراکز درمانی و داروخانه ها  .

 و موارد دیگری که شما ها نیز می بینید  رژیم کاملا خودش را بی وظیفه کرده است ، در حالی که ثروت وسامان به خروار در اختیار دارند اما به جای اینکه هزینه ها صرف رفاهیات اکثریت مردم شود نوعی سکوت معنی دار در همه عرصه های فعالیتی حاکمیت مشاهده می شود .

 به نظر من رژیم را میشود بسیار ساده در این شرایط سرنگون کرد اما کاملا اشتباه است . مطلب من بطور مختصر به این شرح است .

 به نظر من در این شرایط رژیم را بی وظیفه نکنیم ،دولت باید جوابگویی تمام و کمال اوضاع متشنج  زندگی و معیشت مردم باشد . امروز را ترجیح می دهم به تحت فشار قرار دادن دولت برای رسیدگی به زندگی مردم نه سرنگونی درا ین شرایط .

ترجیح می دهم همین دولت مسئولیت  زندگی بیماران و بیمارستانها را باید بپذیرد ،خارج از این ثروت و سامانی که در اختیار دارند در بانکهای کشورهای غربی و روسیه و چین  برای خود و اقوامشان نگه می دارند آنها هم بسادگی می پذیرد همانگونه که تا بحال پذیرفته اند.

 رژیم را باید تحت فشار قرار داد تا که  تولید و خرید تجهیزات  نظامی و جنگی علیه مردم یا بکار گیری آن در دیگر کشورها باید متوقف شود ،هزینه کل تجهیزات نظامی ، دینی ومذهبی دراختیار مراکز درمانی  و زندگی ومعیشت مردم تنگ دست قرار گیرد.

 .شعارهای سرنگونی را الان بخشی از خود رژیم دارند سر می دهند و دنبال  فرصت برای فرارو به یغما بردن ثروت و سامان جامعه می بآشند .

می خواهند از زیر بار اوضاع در روند نباید به آنها این فرصت را داد . دارند درب زندانها را باز می کنند  که من با آزادی زندانیان سیاسی بسیار خوشحالم ، دارند ثروت و سامان جامعه را از طریق دولت ترکیه و روسیه و برخی از کشورهای اروپایی  جابجا می کنند .

،خودشان بهتراز همه می دانند که دوران خلافت اسلامی بسر رسیده است اما نباید بدون باز خواست و محاکمه و باز پرداخت ثروت وسامان جامعه رها شوند .

 سرنگونی  رژیم در این شرایط بمعنای هرج و مرج و بی ثباتی کامل و دامن زدن به ویروس کرونا در سطح بسیار وسیع ،و نا امنی کامل برای کل جامعه .

بنا براین در شرایط  فعلی رژیم را مانند گروگان باید نگه داشت و مورد باز خواست و باز پرداخت کل سامان جامعه قرار داد.توفیق پیرخضری


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com