فراخوان عام ... به یاد جانباختگان راه آزادی و برابری و در دفاع از تمامی زندانیان سیاسی

جمعی ازفعالان سیاسی وپناهندگان- گوتنبرگ
February 16, 2020

فراخوان  عام
به یاد جانباختگان راه آزادی و برابری و در دفاع از تمامی زندانیان سیاسی
شنبه ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ ساعت ۲ میدان یرن توریت- گوتنبرگ
 
آزادیخواهان وانسان های شرافتمند، فعالان گروهبندی های سیاسی گوتنبرگ !
هنوز خانواده های جانباختگان آبان ۱۳۹۸هیچ پاسخی از مقامات نظام در چرایی کشتار فرزندان خود دریافت نداشته اند . هنوز از۱۰۰۰۰ دستگیرشده آبان ما به خانواده های به افکار عمومی جامعه ما اطلاع رسانی نشده و خانواده های آنان از زندانی به زندان دیگر سرگردانند.
درست درچنین شرایطی ما شاهد سیاست سرکوب جمهوری اسلامی درآستانه انتصابات مجلس اسلامی، با احضارفعالان زن، کارگری ، معلمان ، دانشجویان و اقلیت های ملی به زندان هابرای طی دوران زندان شان، درکنار احکام سنگین برای زنان و دستگیرشدگان زندانی همه و همه بیانگر آن است که رژیم اسلامی در پی ایجاد فضای رعب و وحشت بیشتر است تا بتواند مانع رشد و گسترش حرکت های مردمی شود. به نظر می رسد حاکمیت در این عرصه قصد عقب نشینی ندارد.
به این مجموعه باید حوادث طبیعی هم چون سیل دربلوچستان و برف و بوران شدید در گیلان و اردبیل و آذربایجان، وقتل خیل عظیم کولبران را درمناطق مختلف کردستان که فشار شدیدی بر مردم این مناطق وارد کرده است و هم ناتوانی و بی برنامگی و ناکارآمدی مدیریت در این عرصه ها را بیش از پیش به نمایش گذاشته است. این همه نشان می دهد که کاسه صبر مردم لبریز شده و حتی حوادث طبیعی نیز می توانند به عاملی برای رشد اعتراضات توده ای تبدیل شوند.
ما همه شما انسان های شریف  و گروهبندی های مختلف سیاسی و اجتماعی را فرامی خوانیم که به همراه یکدیگرروزشنبه ۲۲ فوریه ۲۰۲۰ساعت ۲میدان یرن توریت- گوتنبرگ اجتماع اعتراضی برپا داریم!
هزاران هزارنفرازدستگیرشدگان خیزش توده ای یک هفته ای آبان۹۸ و موج دستگیری های بعدی درزندان های ایران جان شان درخطراست .
دردفاع ازیکایک آنان ونه گفتن به تمامیت نظام اسلامی درکنارهم باشیم
زنده باد آزادی ، زنده باد برابری ، نابود باد رژیم اسلامی ایران

تلفن های ارتباط : 0736778815 / 0739809990

جمعی ازفعالان سیاسی وپناهندگان- گوتنبرگ


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com