غلط کردید بر سند رسمی جنایت خود، ‌مهر محرمانه زدید

حزب كمونيست كارگرى ايران
February 04, 2020


غلط کردید بر سند رسمی جنایت خود، ‌مهر محرمانه زدید

 

مکالمه خلبان پرواز هواپیمایی "آسمان" با برج مراقبت فرودگاه و اعلام مشاهده پرتاب دو موشک به هواپیمای مسافربری پرواز ۷۵۲ اوکراین، سند دیگری است از جنایت عامدانه و سازمانیافته بالاترین رده مسئولان جمهوری اسلامی، فرماندهان سپاه پاسداران و شخص خامنه ای رهبر حکومت و فرمانده کل نیروهای مسلح. جمهوری اسلامی مهر محرمانه بر این سند زده و به دولت اوکراین گفته است که حق علنی کردن آنرا نداشته است. این جنایت چنان آشکار و دروغگویی مقامات حکومت چنان بیشرمانه است که با حمله به دولت اوکراین نمی توان آنرا توجیه و پرده پوشی کرد. بعد از علنی شدن مکالمه خلبان پرواز آسمان با برج مراقبت، رئیس کمیسیون عمران مجلس اسلامی هم گفته است: "یک هواپیمای قطری هم که در نزدیکی محل حادثه در حال عبور بوده اظهاراتی مشابه را با برج مراقبت تبادل کرده است."

 

اقدامات ناشیانه قاتلان مردم، از سه روز دروغ گویی و تحویل ندادن جعبه سیاه و سپس محرمانه کردن سند جنایت، بخشی از سناریوی کثیف پاکسازی آثار جرم و جنایت است اما هرچه بیشتر تلاش میکنند بیشتر در لجن و در درماندگی فرو میروند و به خشم و نفرت بیشتری از کل این دم و دستگاه قتل و جنایت و کثافت اسلامی دامن میزنند.

 

پس از این جنایت مهیب و دروغ گویی نقشه‌مند سران مختلف حکومت، افکار عمومی جهانی و وجدان‌های آگاه و بیدار جهان، هیولای حکومت اسلامی و ظرفیت‌های فوق جنایی آن را بهتر از هر وقت شناخته است و سازش دول غربی با جمهوری اسلامی را دشوارتر کرده است. اکنون خانواده های جانباختگان و کل مردم ایران خواهان کشاندن خامنه ای و سایر سران حکومت به یک دادگاه بین المللی و بازجویی و محاکمه آنها هستند.

 

حزب کمونیست کارگری ضمن همدردی عمیق با خانواده های داغدار، همه آنها و همه مردم خشمگین از جنایات بیشمار حکومت اسلامی را فرامیخواند تا با خواست محاکمه کلیه دست اندرکاران رژیم، فشار بر روی دول غربی برای محکومیت حکومت اسلامی و کشاندن سران حکومت به یک دادگاه بین المللی را بیشتر کنند. جمهوری اسلامی با این جنایت گور خود را کنده است. نباید امانش داد.

 

خامنه ای، روحانی، سران سپاه و سایر مقامات حکومت باید دادگاهی شوند

جمهوری اسلامی نابود باید گردد

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ – ۴ فوریه ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com