کارگران شهرداری مریوان در اعتراض به هشت ماه حقوق نگرفتن، زباله‌ها را جمع نکردند

كميته كردستان حزب كمونيست كارگرى ايران
December 24, 2019

کارگران شهرداری مریوان در اعتراض به هشت ماه حقوق نگرفتن، زباله‌ها را جمع نکردند

سوم دی ماه(٩٨) کارگران شهرداری مریوان در اعتراض به عدم دریافت دستمزد در هشت ماه گذشته، دست از کار کشیدند و سطل‌های زباله خالی نشد.

کارگران می‌گویند: هرچه اعتراض کردیم به جایی نرسیده‌ایم، الان هشت ماه است که ما دستمزد نگرفته‌ایم؛ وضع ما از کولبران بدتر است؛ آنها یکباره می‌میرند، ما محکومیم به مرگ تدریجی! نان خالی هم در سفره نداریم!.

 

کارگران شهرداری مریوان!

شما با اعضای خانواده هایتان جمع بزرگی هستید. مردم شهر نیز با شما هستند. آنها را به میدان بیاورید. کلید رسیدن به خواست هایتان اتحاد شما،‌ پیگیری مبارزه و بویژه به میدان آمدن مردم شهر و کارگران سایر مراکز کارگری و بویژه خانواده های شما هستند و این شما هستید که میتوانید آنها را به میدان بیاورید. تجربه کارگران هپکو اراک، هفت تپه و فولاد اهواز نشان داد که تنها راه جلب همبستگی دیگران و حضور فعال آنها در تجمعات اعتراضی شما در مرکز شهر است. اعتصاب و اعتراض شما باید با پیگیری و حمایت خانواده هایتان، کارگران و مردم شهر مریوان اینبار به تنیحه برسد. باید با به میدان آوردن مردم و خانواده هایتان حقوقهای دریافت نشده را از حلقوم شهردار و فرمانداری بگیرید.

 

 کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری مردم شهر مریوان و در پیشاپیش آنها خانواده های کارگران شهرداری  را به حمایت از مبارزه کارگران شهرداری  و پیوستن به اعتراضات آنها  فرامیخواند!

 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

٣دی ١٣٩٨

٢٤ دسامبر ٢٠١٩



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com