مردم جواب نماز جمعه نمایشی را هم بسرعت خواهند داد

حزب كمونيست كارگرى ايران
January 17, 2020

مردم جواب نماز جمعه نمایشی را هم بسرعت خواهند داد!

روز جمعه ۲۷ دی قرار است خامنه ای بعد از غیبت هشت ساله اجرای مراسم نماز جمعه تهران را بر عهده بگیرد. انجام این مناسک مذهبی با حضور خامنه ای با این هدف صورت میگیرد که با هزینه دهها میلیون دلاری و جمع کردن مزدوران حکومت، قوت قلبی به این رهبر منفور داده شود و در مقابل مردمی که در چند روز گذشته در سراسر کشور پوسترهایش را به آتش کشیدند و علیه اش شعار دادند، به خیال خود قدرتنمایی کنند. جامعه اما جوابشان را بسرعت خواهد داد، همانطور که تنها چند روز پس از نمایش جسدچرخانی قاسم سلیمانی سراسر جامعه علیه حکومت بپاخاست و پاسخ کوبنده ای به این نمایشات حکومتی داد.

 

می خواهند با بسیج جمعیت کرایه ای به شرکت در این مراسم به مزدوران روحیه باخته خود قوت قلب بدهند و بگویند هنوز "قوی" هستیم. چنان خوار و ذلیل شده اند که به هردوز و کلکی و زور و باجگیری برای بسیج نیرو دست می زنند. گفته اند که همه شرکت کنندگان در مراسم "بیمه" خواهند شد! تو گویی برنامه ریزی کرده اند که در مراسم نماز جمعه شماری در "شوق دیداربا رهبر" غش کنند و یا به دلیل"ازدحام" زیر دست و پا له شوند. همان جنایتی که در کرمان کردند.

 

 صرفنظر از اینکه خامنه ای منفور و آدمکش در نماز جمعه چه بگوید ولی از پیش روشن است که مردم نمایش قدرقدرتی جمهوری اسلامی را به سرعت با تظاهرات های کوبنده خود و با شعار علیه خامنه ای و کل حکومت اسلامی به ضد خود تبدیل خواهند کرد. "اسطوره سازی" جمهوری اسلامی از سلیمانی تروریست فقط چند روز طول کشید و مردم با شعارهایی نظیر" سیلمانی قاتله، رهبرش هم قاتله" جواب شایسته ای به این نمایشات دادند.

 

جمهوری اسلامی هر اقدامی بکند از سقوط و نابودی رهایی نخواهد یافت. مردم یکپارچه تر شده اند و صفوف دشمنان مردم درهم ریخته است. جامعه خود را برای نبرد نهایی آماده می کند. عزم و اراده مردم برای تغییر بنیادی جامعه بارها خود را به نمایش گذاشته است. حکومت آدمکشان به آخر عمر خود نزدیک می شود. حکم مردم برای نابودی جمهوری اسلامی به اجرا خواهد گذاشته شد و لحظه محاکمه سران جمهوری اسلامی به جرم جنایت علیه بشریت فرا می رسد. صدای پای انقلاب رهائبخش مردم ایران شنیده می شود. زنده باد انقلاب!

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ دی ۱۳۹۸- ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com