ترور و خشونت را قویا محکوم می کنیم

جبهه ملى ايران
January 09, 2020

ترور و خشونت را قویا محکوم می کنیم
نسبت به امنیت و کیان ملی میهنمان نگرانیم
ملت شرافتمند ایران!
جبهه ملی ایران و همه ی پیروان راه دکتر محمد مصدق و آزادیخواهان و میهن دوستان کشور نسبت به رویدادهای اخیر منطقه شدیدا متاسف بوده و نگران آینده ی ایران میباشند.
جبهه ملی ایران بر اساس اصول اعتقادی و طرز تفکر خود هرگونه قتل و کشتار و ترور افراد توسط هر شخص یا هر سازمان یا هر دولت را، در هر زمان و در هر نقطه ای از جهان، جنایتکارانه و غیر انسانی میداند و بر پایه همین اعتقاد، ترور اخیر مقام نظامی ایران، سردار قاسم سلیمانی به وسیله دولت آمریکا را شدیدا محکوم می نماید. این عمل نا بخردانه ی دولت آمریکا نه تنها به شان و حیثیت این کشور به عنوان ابر قدرتی که خود را مدافع دموکراسی و حقوق بشر قلمداد میکند، صدمه وارد کرد، بلکه به جنبش آزادیخواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران نیز آسیب و زیان وارد نمود.
جبهه ملی ایران به عنوان یک مسئولیت و وظیفه ملی، در این شرایط حساس تاریخی به زمامداران کشور نیز هشدار می دهد توجه داشته باشند که دمیدن به تنور کینه ورزی ها و نفرت پراکنی ها و تاکید برتلافی جویی و انتقام گیری ممکن است به دور تسلسلی شوم از انتقام گیری ها منجر شده و کشور را در آستانه یک جنگ تمام عیار قرار دهد و تمامیت ارضی و امنیت و حیات سیاسی و اقتصادی وطن عزیزمان، در معرض خطرات جدی قرار گیرد.
جبهه ملی ایران مصرانه خواستار خویشتن داری حاکمیت جمهوری اسلامی است و اعتقاد دارد که نباید بهانه ای به دست جنگ سالاران دنیا جهت حمله به خاک ایران و نابود کردن تمام زیر ساخت های کشور داده شود. باید در اتخاذ هر تصمیمی نه احساسات و هیجانات، که محاسبه دقیق و تنها حفظ منافع و مصالح و کیان ملی مطمح نظر واقع شود.
 هیجدهم دی ماه 1398
 تهران – شورای مرکزی جبهه ملی ایران


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com