بسیج علی خامنه ای و گریه و زاری برای قاسم سلیمانی

نويد اخگر
January 07, 2020

بسیج علی خامنه ای و گریه و زاری برای قاسم سلیمانی آیا دردهای اقتصادی اجتماعی سیاسی و بین المللی رژیم ورشکسته اسلامی را درمان خواهد کرد؟‎


 
باید در نظر داشت که دفن قاسم سلیمانی امروز در کرمان سمبلیک به معنای دفن تمامی پروژه های شکست خورده رژیم اسلامی در سوریه در لبنان در عراق در افغانستان و در یمن و دیگر کشور ها هم هست.
 
کشتار هزازان هزار  و آوراره کردن ملیونها انسان سوری در سوریه برای نگاه داشتن دیکتاتوری بشار اسد در آن کشور و مبارزات بخشهائی از جامعه سوری برای آزادی و دمکراسی آیا به پیروزی اسلام خامنه ای منجر شد یا به شکست قاسم سلیمانی و برباد رفتن پولهای مردم گرسنه ایران ؟
 
در عراق مبارزات مردم  آن کشور در بخشهای شیعه نشین که علی خامنه ای و قاسم سلیمانی بیشترین سرمایه گزاریها را در آنجا انجام داده بودند با خیزش مردم برای آزادی روبرو شد و تمام سرمایه گزاریهای قاسم سلیمانی را همچون پیکر خودش دود کرده و خاکستر نمود، در عراق هم که قاسم سلیمانی شکست خورده و از میدان بدر رفته بود و باید هر روز بیش از پیش میکشت تا بتواند چند روز بیشتر مزدوران حشد الشعبی و جیره خوران گروهای وابسته به خودش را سر پا نگه دارد، پس پروژه نفوذ در عراق هم که روانه گور تاریخی خودش شده و با استعفای نخست وزیر وابسته عراق و فردا مجلس دلبسته به ولایت فقیه در کنار قبر خودش دست و پا میزد.
 
در لبنان خیزش مردم آن کشور بر علیه حزب الله لبنان و برای رسیدن به آزادی و سکولاریسم روزانه در خیابانها دشمنان و وابستگان به قاسم سلیمانی و خامنه ای را به عقب میراند و سرمایه گذاری قاسم سلیمانی بر روی حسن نصرالله در آنجا هم که بطور تاریخی شکست مفتضحانه ای را بر دوش حمل میکند و صدای کفن و دفن ولایت مطلقه فقیه و قاسم سلیمانی در لبنان گوش جهان را کر کرده است
 
در ایران قاسم سلیمان و سپاهیان قدس و پاسداران در آبان ماه امسال با گلوله باران کردن مردم معترض و  بپاخاسته ایران در خیابانها خون جاری کردند و مرگ تاریخی خویش را رقم زدند یعنی در ایران کارنامه سپاه قدس سیاه پاسداران سیاه تر شد از کشتن دکتر قاسملو توسط صحرارودی ها از اعضای سپاه قدس تا ترور های متعدد خارج کشوری تا تیراندازی به سر و مغز جوانان ایران کل کارنامه سیاه قدس این گروه منحط و ضد مردمی با خود قاسم سلیمانی به سمت گور روانه کرد.
 
قاسم سلیمان سردار شکست های تاریخی و مفتضحانه
 
رژیم اسلامی پس از اینهمه شکست سلیمانی در کشور های مختلف برای پوشاندن این شکستها مردم گرسنه را با قطار و اتوبوس و ماشین و هواپیما از خارج و داخل از دور ترین دهکده ها و روستا ها با تمهید اینکه امریکا بما حمله کرده و فردا قرار است مناطق فرهنگی کشور را بمباران کنند به میدان کشیده است البته برای خوردن ساندیس و سیر کردن شکم مردم و  بقول حسن روحانی 60 ملیون صدقه بگیر را میخواسته به میدان بکشد که مثلا نشان دهد در تهران 12 میلیونی توانسته چند ده هزار نفر را حتی یک ملیون را با تهدید و تطمیع و تمهیدات مختلف و با فشار به خیابانها بکشد که مثلا چه چیزی را تعین تکلیف کند؟ شکست های قاسم سلیمانی را در کشور های مختلف ؟ یا قول اینکه فردا سفره مردم از تورم تهی و از غذا پر میشود را ؟
 
تمامی این تمهیدات هیچ گره ای از گره های مردم عاصی و گرسته و گرفتار ایران را دوا نمیکند دقیقا پس از پایان این خیمه شب بازی اسلامی آخوندی( حسین تشنه لب) باز درد ها و زخمهای مردم از گوشه و کنار سر باز میکند و از دولت و از خامنه ای خواست ها بر سرشان سرازیر میشود و باز باید سرکوب و سرکوب کنند و سئوال در اینجاست که تا کی میتوانند بجای پاسخگوئی استراتژیک و بنیادی به مردم جواب آنان را با گلوله بدهند؟
 
به نظر نگارنده زخمهای جامعه ایران عمیق تر از آنست که بشود با خیمه شب بازی (آی شهید کشته شد) آخوندی دردی از درد های بنیادیشان را دوا کنند فردا مردم نان دارو و امکانات میخواهند نه تورم و گرانی و بنزین سه هزار تومانی.  این رژیم برایشان جز جنگ ترور و کشتار و فقر و گرانی به ارمغان نمیاورد آخوند باید برود و جامعه با سیستمی سکولار و دمکراتیک در دست توانای اهلش به آزادی رفاه و آسایش برسد.
 
 تا خود علی خامنه ای و آخوند ها در ایران تعین تکلیف تاریخی نشوند تروریزم در اقصا نقاط جهان در اطاق های خواب سران کشور های مختلف موش میدواند و آسایش را از مردم جهان سلب میکند
 
نوید اخگر
سه شنبه تاریخ 7 ژانویه سال 2020 سوئد استکهلم


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com