تبریکی تاریخی

نويد اخگر
January 03, 2020

تبریکی تاریخی به 15000 شهید آبان ماه امسال به زندانیان و دربندان ولی فقیه و به تاریخ چهل ساله و خونبار ایران قاسم سلیمانی و رهبران حشد الشعبی و نعیم قاسم از رهبران حزب الله لبنان نابود شدند‎

  پس از به آتش کشیدن بخش هائی از سفارت آمریکا در بغداد بدستور علی خامنه ای توسط گماشتگانش در بغداد در حمله ای به فرودگاه بغداد اشرار و اوباش خامنه ای در بغداد به هلاکت رسیدند.
این مسلمن سرنوشت تک تک اطرافیان سردمداران ترور اسلامی علی خامنه ای است که دامن نیروهای پاسدار بسیجی و حامیان آخوند ر...ا دیر یا زود خواهد گرفت. حتی به هر گروهی که در پی مماشات و مذاکره با جانیان اسلامی بر آمده و در خفا و در علن بر روی مردم ایران تیغ میکشد را به آن هشدار میدهیم.
رژیم دو راه بیشتر ندارد یا به مقابله به مثل برآید که ضربات کوبنده تری تا انتهای مخفی گاه های شخص خامنه ای و سپاه جنگ و جنایت و ترورش قرار خواهد گرفت و یا خفقان بگیرد و بخواهد به نوعی این موج را از سر رد کند که به ریزش نیروهای ترسیده و فراریش کمک خواهد کرد.
ایرانیان باید از این موقعیت تاریخی برای آزادی ایران استفاده کرده و با برافراشتن پرچم آزادی ایران برای سرنگونی این جرثومه جنگ و ترور اسلامی قدمهای نهائی را بردارند . با تبریک و تهنیت مجدد به مردم مبارز ایران که با بدنهای خونفشانشان دمی از تلاش برای رسیدن به آزادی باز نمیایستند
 نوید اخگر

سوم ژانویه سال 2020 میلادی سوئد استکهلم ساعت پنج صبح



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com