حکم جنايتکارانه اعدام برای فرزندانمان هوشمند علی پور، انتقام گیری از خانواده ماست!

اطلاعيه
December 31, 2019

اطلاعیه خانواده هوشمند علی پور!

حکم جنايتکارانه اعدام برای فرزندانمان هوشمند علی پور، انتقام گیری از خانواده ماست!


جلادان و جنایتکاران جمهوری اسلامی هوشمند علی پور را به اعدام محکوم کردند.

مردم مبارز و آزادیخواه در ایران و کردستان روز یکشنبه هشتم دیماه ۹۸ حکم اعدام برای هوشمند علی پور و ۵ سال زندان برای دوستش محمد استاد قادر توسط دادگاه انقلاب شهر سنندج به خانواده هوشمند علی پور اطلاع داده شد.

جان فرزندمان هوشمند علی پور را بخاطر انتقام و زهرچشم گرفتن از کل خانواده که در گروگان و شکنجه گاه های جمهوری اسلامی هست می‌خواهند بگیرند.


 حکم غیرانسانی اعدام برای هوشمند!

هوشمند علی پور قطعا با حکمی غیرانسانی و ناعادلانه روبرو شده است. در مردادماه سال ۱۳۹۷ فرزندمان هوشمند علی پور همراه با دوستش محمد استاد قادر از سوی ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی دستگیر می‌شود و متعاقب آن بارها تحت انواع شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت. فرزندمان را چند بار زیر اعترافات اجباری و مستند سازی توأم با تهدید و شکنجه وادار به اعتراف علیه خودش می‌کنند تا اینکه هفته گذشته از طرف دادگاه انقلاب به وکيلش آقای علی ساکنی اخطاریه ای می‌فرستند که حکم اعدام هوشمند را تحویل بگیرد.


 مردم شجاع و مبارز!

خانواده های اعدامیان و جانباختگان، خانواده هایی که عزیزانتان یا در زندان هستند و یا توسط جمهوری اسلامی مورد قتل و کشتار و ترور و شکنجه واقع شده اند. درد هم را فریاد بزنیم که ما همگی دارای یک درد مشترکی هستیم.


هوشمند علی پور به اعدام محکوم شد!

درحالی‌که هوشمند بهمراه دوستش محمد استاد قادر هر دو با هم دستگیر شده و دارای یک جرم مشابه بودند، اما هوشمند را صرفاً بخاطر فعالیت های سیاسی خانواده اش که هیچوقت با جمهوری اسلامی سرسازش و مماشات نداشت و بخاطر سال‌های سال تبعيضات و ستم هایی که در حق آنان روا شده، هیچگاه سر تسلیم در برابر تهدیدات و خواستهای جمهوری اسلامی فرو نیاورد.


برای نجات هوشمند!

ما از تمامی مردم در داخل ایران و سراسر جهان می‌خواهیم در کنار خانواده ای بایستید که هریک از آنان در گوشه ای از این دنیای بی‌رحم و ضدو نقیض بخاطر فشارها و تهدیدات حکومت اسلامی زندگی‌شان ازهم پاشیده شد و درحال حاضر جمهوری اسلامی به این هم راضی نیست و فرزند زندانی مان که اسیر و در گروگان جمهوري اسلامي هست را می‌خواهد با "اعدام"  و انتقام خودش را با مجازات هوشمند علی پور از ما و کل خانواده بگیرد.


همه انسان‌هایی را که صدای ما و پیغام ما را می‌شنوند درخواست میکنیم در حمایت و فشارآوردن به جمهوری اسلامی برای لغو حکم شنیع و ضدانسانی اعدام هوشمند هر اقدامی می‌توانند بکار بگیرند.

از طرف خانواده هوشمند علی پور

سه شنبه دهم دیماه ۹۸، ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com