کل بساط توحش اسلامی را جارو باید کرد!

هەژار علی پور
December 29, 2019

کل بساط توحش اسلامی را جارو باید کرد!
تمام سران جمهوری اسلامی به جرم جنایات علیه بشریت باید محاکمه شوند.

مزدوران جمهوری اسلامی حتی جرأت ندارند مستقیم و جلوی دوربین برای مردم خط و نشان بکشند و با پنهان کردن صورت‌ها زیر نقاب و تغییر دادن صدایشان می‌خواهند مردم را تهدید کنند.
اگر اهل عمل بودید اولا تهدید نمی‌کردید و در خیابان رو در روی مردم می ایستادید، با داشتن کلیه ادوات جنگی مانند دوشکا و تانک و ماشین‌های زرهی هم قادر به مقاومت در مقابل خشم و انزجار مردم نخواهید بود، دوما کسی که بخواهد اعتراضات توده‌های انقلابی را سرکوب کند بجای تهدید می‌تواند وارد میدان عمل شود؛ شما اینکاره نیستید، ترسوهای بزدلی هستید که بخاطر چندرغاز اجیر شده و شغل مزدوری را برگزیده‌اید!

جمهوری اسلامی در پی خیزش آبان ماه ۱۳۹۸ و طبق آماری که در رویترز و در مدیاهای مختلف خبری رسانه ای شد، تاکنون ۱۵۰۰ نفر را به قتل رسانده و بیش از ده هزار نفر مجروح و دستگیر شده‌اند. یک هولوکاست اسلامی و کشتار وحشیانه‌ای که بدستور شخص خامنه‌ای و سران جنایتکار سه قوه و یک آمار بسیار تکان دهنده از جنایاتی آشکار علیه بشریت در ایران صورت گرفته است.

سکوت دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در برابر این جنایات و کشتار رژیم علیه توده‌های معترض و آزادیخواه ایران مایه شرم و غیرقابل قبول است. در چهل سال گذشته حکومت جنایتکار اسلامی ایران در مقابل دیدگان کل مردم دنیا صدها هزار نفر را در اشکال گوناگون مورد قتل و کشتار، اعدام و سرکوب و در شکنجه گاه های مخوف خود سر به نیست و به قتل رسانده و کماکان دول ارتجاعی سرمایه داری مشغول مماشات و مدارا کردن با این جانیان اسلامی هستند.

آمار هر روزه کشتار، شکنجه و اعدام، فقر و بیکاری، اعتیاد و تن‌فروشی بیشتر و بیشتر می‌شود. در مرزها کولبران و کاسبکاران مرزی را بخاطر بدست آوردن لقمه‌ای نان به شکل فجیعی قتل‌عام می‌کنند. کودکان در شهرهای مختلف از کارتن خوابی و دست فروشی به مواد مخدر و تن‌فروشی روی آورده اند. همین چند روز پیش طبق اعلام گزارشاتی که در مدیای اجتماعی انعکاس یافته بود، آمار تن‌فروشی دختران نوجوان به سن ۱۲ سالگی کاهش پیدا کرده و این فجایع تکان‌دهنده در حکومت اسلامی اتفاق افتاده است.

یک هفته پیش اخباری منعکس شد که قلب هر انسانی را به درد آورد، زنی بی‌خانمان به اسم «ثریا» که بخاطر فقر و گرسنگی و از سر اجبار و ناچاری در تهران در ازای یک "ساندویچ فلافل" در داخل قبر خودش را تسلیم سه مرد می‌کند و برای سیر کردن شکمش مجبور به فروش سکس شده و مطمئنا در آینده دوباره مجبور به تن دادن دوباره خواهد شد.
در حکومت اسلامی ایران هزاران نفر مثل «ثریا» بخاطر فقر و محرومیت، بخاطر گرسنگی و نداشتن هیچگونه مأمن و سرپناهی روزانه تن به چنین کاری می‌دهند. حکومت اسلامی چهل سال هست جز فقر و فلاکت و سرکوب هيچ دستاورد و ارمغانی برای مردم ایران نداشته است.

وجدان‌های بیدار!
مردم شریف و آزادیخواه ایران، باید این بساط پر از چرک و کثافت و کشتار را از شر جامعه ایران و ناامنی در منطقه و جهان پاکسازی و برای همیشه سرنگون کرد، مبارزه و همبستگی برای سرنگونی این رژیم را در سازمان‌دادن اعتراضات گسترده و اعتصابات عمومی علیه این رژیم جنایتکار شکل دهیم و کار حکومت آدمکش جمهوری اسلامی را باید یکسره کرد.

با سرنگونی رژیم تمامی مزدوران اجیر شده آن در کنار سران و رهبران جنایتکار جمهوری اسلامی به جرم قتل و کشتار محاکمه و مجازات خواهند شد!

زنده باد مبارزات مردم ایران علیه حکومت جنایتکار اسلامی!
هه ژار علی پور ، ۲۸ دسامبر ۲۰۱۹- ۸ دیماه ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com