انسانیت متمدن و آزادیخواه برای نجات و آزادی دستگیرشدگان اعتراضات اخیر دست به اقدامات لازم بزنند!

هەژار علی پور
November 26, 2019

انسانیت متمدن و آزادیخواه در سراسر دنیا باید هرچه زودتر برای نجات و آزادی دستگیرشدگان اعتراضات اخیر دست به اقدامات لازم بزنند!
حکومت جنایتکار اسلامی ایران در شهرهای مختلف ایران مخصوصاً کردستان دست به کشتار و جنایات وحشيانه ای علیه معترضان زده است.

حکومت داعش اسلامی ایران در شهرهای کردستان، مخصوصاً #مریوان #کرمانشاه #جوانرود #سنندج مرتکب جنایات جنگی و کشتارجمعی شده است و تنها در این چند شهر بیش از یکصد نفر را به قتل رسانده است و تعداد بیشماری مجروح شده اند.

مردمی که در طول یکهفته گذشته به خیابان‌ها آمده اند، خشم و انزجاری است که چهل ساله از بدو سرکار آمدن این رژیم جنایتکار با خود همراه دارند. مردمی که دیگر نمی‌خواهند سر به تن این حکومت دزد و جنایتکار بماند. مردم می‌خواهند این رژیم را با کلیه عوامل سرکوب و کلیه جناحهایش به زباله دان بسپارند و خواهان دستگیری و محاکمه کلیه سران جنایتکار و آدمکش جمهوری اسلامی هستند.

از تعداد دستگیرشدگان و مفقودین هیچگونه اطلاع دقیق و کاملی تا به این لحظه وجود ندارد. باید هرچه زودتر دست به کار شد و کلیه انسانهای آزادیخواه و برابری طلب در داخل و ایران باید به هر شکلی علیه این جنایات بار دیگر به میدان بیایند. به کمک و پشتیبانی و همبستگی انسانی می‌توان اعتراضات سراسری و گسترده ای علیه این وحشی‌گری جمهوری اسلامی سازمان داد.

در سایر شهرهای ایران آمار نسبتأ وحشتناکی از قتل‌عام و کشتار صدها تن دیگر از مردم و سرکوبهای پی‌در‌پی در مدیای اجتماعی انعکاس یافته است که قلب هر انسانی را بدرد می‌آورد.

دستگیر شدگان را در خیابان‌ها و محلات بصورت وحشیانه ای آماج شلاق و باتوم قرار داده اند. برای تحویل اجساد از خانواده ها مبالغ هنگفتی دریافت می‌کنند و این رژیم ضدانسانی دست به هر اقدام کثیف و مانور زنی در میادین شهرها می‌زند تا ابراز وجود نماید و بیشتر مردم را ارعاب و مورد سرکوبهای خود قرار دهد.

باید در داخل ایران خانواده هایی که عزیزشان را از دست داده اند و یا توسط عوامل سرکوب آماج گلوله و یا ضرب و شتم قرار گرفته اند و همچنین کلیه خانواده هایی که عزیزانشان در زندان‌ها هستند جلوی زندان‌ها اعتراضات عمومی برپا کنند و خواهان آزادی فوری تمامی زندانیان شوند.

باید درب زندان‌ها را شکست و با تحصن و اعتراضات خود خواهان پایان دادن به بیدادگاه ها و شکنجه گاه های مخوف جمهوری اسلامی شد. جمهوری اسلامی تا ابد که نمی‌تواند سرکوب کند و یا همه مردم را دستگیر و یا به رگبار ببندند. این قیام مردم و انقلابی که شروع شده مثل یک طوفان این هیولای اسلامی را به زیر خواهد کشید. دیگر تمامه ماجرا و جمهوری اسلامی راهی به جز سرنگونی ندارد.

درخارج کشور بیشترین فضا و میدان جهت فشار به کلیت این رژیم ممکن هست و این بساط توحش اسلامی را مردم آزادیخواه در ایران و در سراسر جهان منزوی و به گورستان خواهند سپارد. خارج کشور را به فضای سیاسی و تحرک بیشتر برای در تنگنا قرار دادن جمهوری اسلامی تبدیل خواهیم کرد!
باید هرچه زودتر و بدون معطلی به یاری دستگیرشدگان و زندانیان سیاسی در ایران برخیزیم و خواهان آزادی فوری کلیه زندانیان باشیم. اعتراضات خارج کشوری را به مراکز مهم دولت‌های غربی، سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری، اتحادیه اروپا و مراکز مهم بین‌المللی باید برد که بتوان بیشترین حمایات و پشتیبانی ها و همچنین فشارها را بر روی حکومت جنایتکار اسلامی ایران بدست آورد.
زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
صدای زندانیان سیاسی در ایران باشیم.
هه ژار علی پور ، ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ - ۴ آذرماه ۱۳۹۸


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com