قدرت اتحاد و همبستگی مردم مبارز ایران از قدرت تفنگ و سلاحهای مزدوران رژیم اسلامی بیشتر است!

هەژار علی پور
November 18, 2019

قدرت اتحاد و همبستگی مردم مبارز ایران از قدرت تفنگ و سلاحهای مزدوران رژیم اسلامی بیشتر است!

 همه هنربندان و نان به نرخ روزخوران در داخل و خارج با سکوتشان به حکومت ننگین جمهوری اسلامی ماهیت و بقای عُمر بخشیده اند و این ننگ شما را مردمی که در خیابان‌ها خونشان به زمین ریخته می‌شود و خانواده هایشان و مردم مبارز و آزادیخواه شما را هم در کنار این رژیم شریک و همدست جرم و جنایات آنان می‌دانند و نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند!

 شکستن زندان ها امری فوری و ضرورتی حیاتی است در این لحظات!

 کولبران و کاسبکارانی که یا خود آماج گلوله های جنایتکاران جمهوری اسلامی قرار گرفته اند یا یکی از دوستان و اقوام و عزیزانشان توسط رژیم آدمکش جمهوری اسلامی قتل‌ و عام شده هرچه زودتر باید در کنار سایر مردم معترض حملات تعرضی خود را علیه بساط ارتجاعی و ننگین جمهوری اسلامی آغاز کنند!

 رانندگان وسایل نقلیه عمومی با اعتصاب و توقف ماشین‌آلات خود به این اعتراضات بپیوندید و همه عرصه ها را برروی این رژیم تنگ و تاریک کنید!

 بازاریان و کسبه باید دکان و بازارها را به‌طور کامل ببندند و به این اعتراضات و اعتصابات سراسری بپیوندند!

 مردم در کوچه و بازار می‌توانند باهمدیگر هماهنگی های لازم و تدارکات سازمانی را بچینند و رادیکال و متحدانه علیه مزدوران و سرکوبگران جانی دست به مقابله و به دفاع از خواسته های خود و مردم سراسر شهرها بزنند!

 یک مبارزه و جنگی نابرابر شروع شده اما قدرت دستان جنبش اعتراضی و سرنگونی مردم از تفنگ و باروت مزدوران بزدل و ترسوی کثیف اسلامی قدرتمندتر و باعظمت تر است و می‌توانیم همه با هم با حمایت‌ها و فشارهای آزادیخواهان در خارج و مردم و توده های انقلابی در داخل این حکومت ترسو و گریه و زاری اسلامی را برای همیشه در گورستان مدفون کنیم!

زنده باد مبارزات برحق و قهرمانانه مردم به پا خواسته ایران علیه کلیت حاکمیت جنایتکار جمهوری اسلامی!
هەژار علی پور ،۱۷ نوامبر ۲۰۱۹
#دیگر_تمامه_ماجرا
#هنربند_شرمت_باد
#مزدور_ننگت_باد


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com