اعتراضات به انقلاب همه گیر تحول خواهد یافت

حزب كمونيست كارگرى ايران
November 23, 2019

اعتراضات به انقلاب همه گیر تحول خواهد یافت

جمهوری اسلامی با حکومت نظامی اعلام نشده وقطع اینترنت و دستگیری هزاران نفر از معترضین و کشتار صدها نفر، ادعا میکند که اعتراضات تمام شده است. اما نفس همین جنایات روزهای اخیر بر این تاکید میکند که انقلاب برای سرنگونی حکومت اسلامی باید ادامه یابد و ادامه خواهد یافت. جمهوری اسلامی حکومت تاراج و دزدی و فساد و ارتجاع و جنایت است و باید بساطش را از صحنه این جامعه جمع کند. توده مردم محروم و بجان آمده ، کارگران و معلمان و بازنشستگان و زنان و جوانان این کشور مصممند امر رهایی از بختک اسلامی را به انجام برسانند و جسورانه و علیرغم جنایات مزدوران مسلح حکومت، به اعتراضات ادامه میدهند.

 

مردم نمیخواهند زیر خط فقر زندگی کنند و مافیای سرمایه داری بر سرنوشت آنها حاکم باشد. مردم ایران نمیخواهند زیر سیطره دزدان و آدمکشان زندگی کنند. مردم ایران نمیخواهند نا امنی و ارتجاع و خرافه پرستی بر زندگی شان حاکم باشد.

 

اعتراضات روزهای اخیر از گرانی بنزین شروع شد ولی، همانند خیزش انقلابی در تابستان ٨٨ و در دیماه ٩٦، خیلی زود شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر جمهوری اسلامی بر اعتراضات غالب شد. درگیری با مزدوران حکومت همه جا جریان پیدا کرد. کنترل محلات و ممانعت از ورود مزدوران حکومتی به اجرا گذاشته شد.  

 

دیر نیست روزی که  مردم انقلابی کل حکومت و دستگاه  قضائی و مقننه و نیروی انتظامی و پاسداران و بسیج و حوزه های علمیه و بساط اسلامیش را از صحنه جامعه جارو  خواهند کرد. جمهوری اسلامی با تانکها و زندانها و آدمکشانش به مصاف مردم آمده است و مردم با اعتصابات و اعتراضات سراسری جواب خواهند داد. سرنگونی این حکومت منفور و ارتجاعی و چپاولگر گریز ناپذیر است. مبارزه علیه جمهوری اسلامی در مناطق و شهرهای بسیاری ادامه دارد؛ اعتصابات و اعتراضات سراسری ادامه این مبارزات خواهد بود و تا خلاصی قطعی از شر جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت. شمارش معکوس برای سرنگونی جمهوری اسلامی آغاز شده است.

 

زنده باد انقلاب انسانی برای جامعه ای انسانی!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

 

حزب کمونیست کارگری ایران

۱ آذر ۱۳۹۸، ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com