بی‌شرمی حد و اندازه دارد! در رابطه با اظهار نظر وزیر امورخارجه سوئد درمورد مبارزه مردم ایران

حزب كمونيست كارگرى ايران
November 19, 2019

بی‌شرمی حد و اندازه دارد!

در رابطه با اظهار نظر وزیر امورخارجه سوئد درمورد مبارزه مردم ایران

 

وزیر امورخارجه سوئد، Ann Linde، در اقدامی بی‌سابقه، با توئیتی وقیحانه، با اوج گرفتن مبارزات بر حق مردم علیه جمهوری اسلامی ایران، با دستپاچگی سیاست رسمی دولت سوئد را در حمایت از حکومت اسلامی ایران و علیه مبارزات مردم اعلام کرد. با ابراز نگرانی از وسعت و گسترش اعتراضات مردم برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی از جهانیان می‌خواهد که مردم ایران را به آرامش دعوت کنند! می‌گوید "تعداد زیادی از سوئدی‌ها در ایران دوست و فامیل دارند و نگران حوادث اخیر هستند"! درحالیکه چند ماهی از سفر شرم‌آور جواد ظریف به سوئد و خشونت آشکار پلیس سوئد علیه اپوزیسیون معترض به این سفر نگذشته است. حال وزیر جدید امورخارجه سوئد در ادامه همان سیاست شرم‌آور، علیرغم خشونت و سرکوب خشن و سازمان یافته جمهوری اسلامی علیه مردم بیدفاع که با دست خالی به خیابانها آمده‌اند، می‌خواهد آرام باشند! از هزاران خانواده داغدیده‌ای که هنوز به دنبال گور بی نام و نشان عزیزان خود هستند، از میلیونها زنی که با تیغ و اسید بر سرشان حجاب کشیده‌اند، از میلیونها مردمی که به فقر و فلاکت کشیده شده‌اند و از هزاران فعال سیاسی که به شلاق و زندان محکوم شده‌اند، می‌خواهد آرام باشند و عصیان نکنند! علیه جمهوری اسلامی به خیابان نیایند! ایشان لام تا کام علیه جنایات ‌جمهوری اسلامی کلامی به زبان نمی‌آورد و سرکوب بیرحمانه و وحشیانه مردم را محکوم نمی‌کند!

 

اظهارات وزیر امورخارجه سوئد علیه مردم ایران باید با پاسخ درخور مردم شریف سوئد که خود را کنار مردم ایران می‌دانند و دهها هزار ایرانی مقیم سوئد پاسخ بگیرد! این دیپلماسی رسوا و شرم‌آور، با مبارزات شجاعانه مردم ایران و سرنگونی حکومت جنایتکار و تروریست اسلامی دارد به پایان خود نزدیک می‌شود. ما این موضعگیری را شدیداً محکوم می‌کنیم! به این شیادی دیپلماتیک باید خاتمه داد!

 

از همه مردم شریف و انساندوست سوئد می‌خواهیم که فعالانه با مبارزات حق طلبانه مردم ایران اعلام همبستگی کنند و اظهارات شرم آور وزیر امور خارجه سوئد را محکوم کنند. ‌Ann Linde باید رسما از مردم ایران عذرخواهی کند.

 

حزب کمونیست کارگری ایران – تشکیلات سوئد

۱۸ نوامبر ۲۰۱۹



 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com