اطلاعیه در باره اعتراضات جاری علیه رژیم و گرانترشدن بنزین

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
November 16, 2019

اطلاعیه حزب سوسیالیست انقلابی
در باره اعتراضات جاری علیه رژیم و گرانترشدن بنزین

خشم و انزجارناشی از گرانتر شدن بنزین  به دیگر خشم و نفرت عمیق  و گسترده و تلنبار شده کارگران و زحمتکشان از حکومت اعدام و فاسد و دزد جمهوری اسلامی افزوده شد. اعتراض به افزایش چند برابر قیمت بنزین، که مستقیما  به  زندگی ٨ برابر زیر خط فقر اکثریت شهروندان تاثیر مخرب تر و منفی تری خواهد گذاشت، دها شهر را در سراسر کشور در بر گرفته است.

 این اعتراضات باید ادامه پیدا کند تا جمهوری سرمایه داران اسلامی و مقامات میلیاردر و دزد شان را کاملا افسار بزند. برای مقابله با یورش گستاخانه نیروهای سرکوبگر رژیم لازم است متحدتر شد، دست به تحصن و اعتصاب سراسری زد، ترانسپورت را کاملا خواباند، و همزمان برای مقابله با اقدامات سرکوبگرانه فورا واحدهای مقاومت انقلابی را در شهرها و محلات و مراکز کار سازمان داد.

برای پیروزی نهایی بر جمهوری اسلامی، نه فقط در این اعتراضات جاری، بلکه در همه وجوه مبارزه ما کارگران، زنان، زحمتکشان، فرهنگیان، دانشجویان و جوانان کشور باید به پرچم و شعار و مطالبات رادیکال و سوسیالیستی روی آورد، باید به ایجاد صف متحد و مستقل کارگری- آزادیخواهی، و بیش از پیش به سیاست و رهبری و آلترناتیو سوسیالیستی روی آورد. بدون چنین صفبندی روشن و رویکردی هیچ سطحی از مبارزه و اعتراض کارگری و آزادیخواهانه نه در ایران و نه در هیچ کشور دیگری به جای نخواهد رسید!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران قویا از اعتراضات و مطالبات کلیه شهروندان علیه گرانی بنزین و علیه موجودیت ننگین جمهوری اسلامی حمایت میکند و خود را جزئی از این مبارزه میداند. حزب همه  معترضین و مبارزین راه آزادی و برابری را  به  برافراشتن پرچم سوسیالیسم بر فراز اعتراض شان  در سراسر کشور فرامیخواند.

 سوسیالیسم تنها راه پیروزی ما بر ارتجاع جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای مرتجع اسلامی و ملیگرایان حامی رژیم و  مدافعان نظام ظالمانه سرمایه داری است!

پیش بسوی سرنگونی جمهوری اسلامی با پرچم سوسیالیسم!
زنده باد آزادی، برابری،  زنده باد نظام شورائی و سوسیالیستی!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
Iransocialist2017@gmail.com
٢٥ آبان ١٣٨٩- ١٦ نوامبر ٢٠١٩


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com