کلیه عوامل رژیم اسلامی را باید بازداشت، محاکمه و مجازات کرد!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران
November 14, 2019

کلیه عوامل رژیم اسلامی را باید بازداشت، محاکمه و مجازات کرد!

 

 

 در خبرگزاریهای سوئد اعلام شد که روز شنبه ۱۶ آبان ١٣٩٨ برابر با ۹ نوامبر ٢٠١٩، یکی از مجرمان حکومت تروریست و آدمکش جمهوری اسلامی به اسم حمید نوری ٥٨ ساله، که  به "حمید عباسی" شناخته میشد، توسط پلیس سوئد  بازداشت شده است.

 

بعدازشکایتی که توسط کاوه موسوی و ایرج مصداقی، زندانی سیاسی سابق، علیه این فرد صورت گرفته بود، پلیس سوئد در فرودگاه بین المللی آرلاندا در استکهلم حمید عباسی را بازداشت میکند. دادستانی سوئد اعلام کرده که این فرد دادیار سابق قوه قضائیه در زندان گوهردشت کرج  بوده و  به دست داشتن در جنایت وقتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ در ایران مظنون میباشد. وکیل مدافع حمید نوری عنوان کرده که هدف حمید نوری از سفر به سوئد دیدار با بستگان نزدیکش بوده است.

 

 حزب سوسیالیست انقلابی ایران از اقدام پلیس و مقامات قضائی دولت سوئد حمایت کرده و خواهان محاکمه و مجازات شدید این مهره دوران جنایت و قتل و کشتار جمهوری اسلامی علیه زندانیان سیاسی در ایران میباشد. ما هر نوع مماشات و معاملات پنهانی، که روال معمول دولتهای بیشرم بورژوائی"مدافع حقوق بشر" دول اروپائی با رژیم فاسد و تروریست اسلامی ایران است، پیشا پیش محکوم کرده و علیه آن خواهیم ایستاد!

 

از نظر حزب سوسیالیست انقلابی بازداشت، محاکمه، مجازات  و سلب امنیت از همه عناصر دولتی، امنیتی، اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی به عنوان عاملین اصلی کشتار و جنایت و ترور دها و صدها هزار انسان در ایران و منطقه وظیفه و حق اولیه نه فقط هرسیستم قضائی نزدیک به "عدالت "در کشورهای  غربی و کل جهان میداند، بلکه وظیفه مبرمتر هر جریان و فعال سیاسی اپوزسیون و شهروندان مخالف نظام جانی جمهوری اسلامی مقیم خارج کشور نیز هست تا علیه کلیه دارو دسته های جمهوری اسلامی در خارج کشور اقدام موثر تری انجام بدهند.

 

 ما همه را فرامیخوانیم در شناسائی و افشای عوامل رژیم ، تنظیم شکایت و معرفی آنها به پلیس و مقامات قضائی  تلاشهای  هر چه بیشتری در دستور کار خود بگذارند. به ویژه تاکید میکنیم که لازم است راسا اقدامات مستقیم و سازمانیافته خود شهروندان علیه تک تک این جانواران تروریست اسلامی و نهادهای آنها در  خارج کشور در دستور همه ما قرار بگیرد و آنرا وظیفه مبرم همه مبارزین راه آزادی و برابری و مخالفین نظام تروریست جمهوری اسلامی میدانیم

 

اوباش جمهوری اسلامی نباید نه در داخل کشور و نه در خارج  کشور یک لحظه هم از دست شهروندان متنفر از این نظام در امان باقی بمانند، نباید یک لحظه هم بدون ترس و لرز به زندگی ننگین خود ادامه بدهند!

اینها، تک تک شان، مستحق شدید ترین مجازاتها هستند!

 

مرگ بر جمهوری اسلامی!

ننگ و نفرت بر عوامل و همکاران جمهوری اسلامی!

حزب سوسیالیست انقلابی ایران

Iransocialist2017@gmail.com

٢٣ آبان ١٣٩٨  -   ١٤ نوامبر ٢٠١٩

 


 
 

  Share/Save/Bookmark 

 
 

     مطالب مرتبط

 
   
 

Copyright © 2006 azadi-b.com